Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail importeren in de app Windows Mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail importeren in de app Windows Mail

    Ik heb mijn mail van Zeelandnet in Windows Live Mail.
    Nu wil ik overstappen naar Windows Mail omdat Live Mail niet meer ondersteund wordt.
    In Windows Mail heb ik een account aangemaakt (in Imap) en ik krijg nu mijn mail daar binnen.
    Maar...... alle 500 mail in mijn oude programma van Windows Live Mail kan ik niet importeren in Windows Mail.
    Ben al een hele dag bezig en op Seniorweb vond ik dat je al je mail kunt exporteren naar het programma: Mailstore. Dat heb ik gedownload. Nu staan ze daarin, maar ik kan ze niet binnenhalen in Windows Mail.
    Ook lees ik in dit forum dat ik mijn emailaccount van Zeelandnet moet veranderen van Pop3 naar Imap.
    Mijn bestaande account kan ik niet veranderen, zegt Zeelandnet. Dus een nieuwe aanmaken maar daar staat mijn archief aan mails niet in.
    Wie kan mij helpen? Zou er zeer dankbaar voor zijn
    Frans de Valk

  • #2
    Je haalt hier precies een (grote) tekortkoming van de Windows 10 mail app aan.

    Het niet direct kunnen importeren van (WLM 2012) eml bestanden, dit kan wel met (naar) Thunderbird vanuit MailStore Home.

    Reageer


    • #3
      Beste frdevalk,

      Is jou vraag zo beantwoord? We hebben namelijk niets meer van jou vernomen.
      Als je vraag beantwoord is, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X