Hier de melding zoals ik (en klanten) regelmatig van Zeelandnet ontvangen.
Hier de melding:
This is the mail system at host mail.zeelandnet.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
(expanded from ): host
gmail-smtp-in.l.google.com[74.125.143.26] said: 550-5.1.1 The email account
that you tried to reach does not exist. Please try 550-5.1.1
double-checking the recipient's email address for typos or 550-5.1.1
unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser 71si3932794wmo.0 - gsmtp (in
reply to RCPT TO command)
--------------------------------------------------------------------------------
Return-Path:
Received: by mail.zeelandnet.nl (Postfix)
id 3w2Yft65MNz35; Tue, 11 Apr 2017 19:18:30 +0200 (CEST)
Delivered-To: *****@******.nl
Received: from rooten (host-41sadb.srk1.zeelandnet.nl [62.238.69.236])
by mail.zeelandnet.nl (Postfix) with SMTP id 3w2Yft5YDBz2x
for ; Tue, 11 Apr 2017 19:18:30 +0200 (CEST)
Message-ID:
From: "HVV"
To: "********"
Subject: Nieuwsbrief nummer 323 van dehobbykaart.nl
Date: Tue, 11 Apr 2017 19:15:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0013_01D2B2F7.F1A9F7C0"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Mailer: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Er zit een bijlage bij.
Hier de tekst van de bijlage.
Reporting-MTA: dns; mail.zeelandnet.nl
X-Postfix-Queue-ID: 3w2Yft65MNz35
X-Postfix-Sender: rfc822; ******@*******.nl
Arrival-Date: Tue, 11 Apr 2017 19:18:30 +0200 (CEST)
Final-Recipient: rfc822; *******@*******.com
Original-Recipient: rfc822;*********@*********.nl
Action: failed
Status: 5.1.1
Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.1.1 The email account that you tried to reach does
not exist. Please try 550-5.1.1 double-checking the recipient's email
address for typos or 550-5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser 71si3932794wmo.0 - gsmtp
Zeelandnet zeg dus dat het e-mail bericht niet is aangekomen.
*********@*********.nl is echter het e-mail adres van mijn vrouw haar winkeltje en daar komt de e-mail gewoon binnen. Zij krijgt trouwens regelmatig klachten van klanten dat ze niet bereikbaar zou zijn. Om de zelfde reden die klanten krijgen bericht dat de e-mails niet aan komen.
PC's en laptoppen zijn beveiligd met een betaalde versie van Malwarebyte voor de spam en de virus scanner is up-to-date is.
Probleem heb ik alleen met Zeelandnet.
Als ik voor administratieve doeleinden een andere mailserver gebruik komen de zelfde berichten gewoon zonder valse meldingen aan.
Hier de melding:
This is the mail system at host mail.zeelandnet.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
(expanded from ): host
gmail-smtp-in.l.google.com[74.125.143.26] said: 550-5.1.1 The email account
that you tried to reach does not exist. Please try 550-5.1.1
double-checking the recipient's email address for typos or 550-5.1.1
unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser 71si3932794wmo.0 - gsmtp (in
reply to RCPT TO command)
--------------------------------------------------------------------------------
Return-Path:
Received: by mail.zeelandnet.nl (Postfix)
id 3w2Yft65MNz35; Tue, 11 Apr 2017 19:18:30 +0200 (CEST)
Delivered-To: *****@******.nl
Received: from rooten (host-41sadb.srk1.zeelandnet.nl [62.238.69.236])
by mail.zeelandnet.nl (Postfix) with SMTP id 3w2Yft5YDBz2x
for ; Tue, 11 Apr 2017 19:18:30 +0200 (CEST)
Message-ID:
From: "HVV"
To: "********"
Subject: Nieuwsbrief nummer 323 van dehobbykaart.nl
Date: Tue, 11 Apr 2017 19:15:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0013_01D2B2F7.F1A9F7C0"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Mailer: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Er zit een bijlage bij.
Hier de tekst van de bijlage.
Reporting-MTA: dns; mail.zeelandnet.nl
X-Postfix-Queue-ID: 3w2Yft65MNz35
X-Postfix-Sender: rfc822; ******@*******.nl
Arrival-Date: Tue, 11 Apr 2017 19:18:30 +0200 (CEST)
Final-Recipient: rfc822; *******@*******.com
Original-Recipient: rfc822;*********@*********.nl
Action: failed
Status: 5.1.1
Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.1.1 The email account that you tried to reach does
not exist. Please try 550-5.1.1 double-checking the recipient's email
address for typos or 550-5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser 71si3932794wmo.0 - gsmtp
Zeelandnet zeg dus dat het e-mail bericht niet is aangekomen.
*********@*********.nl is echter het e-mail adres van mijn vrouw haar winkeltje en daar komt de e-mail gewoon binnen. Zij krijgt trouwens regelmatig klachten van klanten dat ze niet bereikbaar zou zijn. Om de zelfde reden die klanten krijgen bericht dat de e-mails niet aan komen.
PC's en laptoppen zijn beveiligd met een betaalde versie van Malwarebyte voor de spam en de virus scanner is up-to-date is.
Probleem heb ik alleen met Zeelandnet.
Als ik voor administratieve doeleinden een andere mailserver gebruik komen de zelfde berichten gewoon zonder valse meldingen aan.
Reageer