Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail berichten verdwijnen bij verplaatsen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mail berichten verdwijnen bij verplaatsen

Als ik (per ongeluk) een mail bericht vanuit "Postvak In" naar de map "Verwijderde items" verplaats, en ik wil deze mail daarna weer terugzetten (met slepen of "verplaatsen naar map" ), dan is deze mail terstond verdwenen en in geen enkele map meer terug te vinden.
    Doe ik iets verkeerd, staat er een instelling niet juist of ligt dit aan het mailprogramma, ik gebruik Outlook in MS Office 2013.
    bedankt voor jullie reacties.
    John

Dat is een instelling.
    Oftewel automatisch verwijderen, nu nog zoeken waar die instelling zit.

Reageer

Bedoel je dit @Adje: https://support.office.com/nl-nl/art...4-c814b22335cc ?

Reageer

Yep, dat moet em zijn.

Reageer

Nee mannen, dat is 'm niet.
          De mail is weg zodra ik tracht hem terug te zetten met verslepen of via "verplaatsen" (zie oorspronkelijk bericht)
          Outlook is nog niet afgesloten geweest, ik ben zelfs nog niet op een ander scherm of zo geweest en er is nog helemaal niets leeggemaakt. Dat gebeurt inderdaad pas bij het afsluiten van Outlook.
          Er staat in het helpscherm: "....maar worden pas definitief verwijderd bij het leegmaken van die map."
          Ik maak niets leeg en sluit niets af. Ik verplaats de mail, al dan niet per ongeluk naar "verwijderde items", ik merk dat direkt op en tracht de betreffende mail ook direkt terug te halen, zoals omschreven. De ander maiuls die in "verwijderde items" staan, blijven netjes daar staan totdat Outlook wordt afgesloten.
          John

Reageer

Oorspronkelijk gepost door joko50
            Nee mannen, dat is 'm niet.
            De mail is weg zodra ik tracht hem terug te zetten met verslepen of via "verplaatsen" (zie oorspronkelijk bericht)
            Outlook is nog niet afgesloten geweest, ik ben zelfs nog niet op een ander scherm of zo geweest en er is nog helemaal niets leeggemaakt. Dat gebeurt inderdaad pas bij het afsluiten van Outlook.
            Er staat in het helpscherm: "....maar worden pas definitief verwijderd bij het leegmaken van die map."
            Ik maak niets leeg en sluit niets af. Ik verplaats de mail, al dan niet per ongeluk naar "verwijderde items", ik merk dat direkt op en tracht de betreffende mail ook direkt terug te halen, zoals omschreven. De ander maiuls die in "verwijderde items" staan, blijven netjes daar staan totdat Outlook wordt afgesloten.
            John
            Gewoon microsoft bellen.

Reageer

Hoi joko50,

Heb je inmiddels al een oplossing gevonden voor het probleem? Zoja, dan horen wij graag wat de oplossing is geweest. :8
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Hallo Matthijs,
                nee, geen oplossing gevonden voor mijn probleem. Microsoft "weet het ook niet (zal wel een instelling zijn)"
                Sluit deze topic maar af.
                Bedankt voor de reacties.

Reageer

joko50

Toch nog even voor je gezocht. Misschien heb je hier iets aan?

Verwijderde items herstellen in Outlook 2013?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Is het nog gelukt joko50?
                    Je schrijft 'sluit deze topic maar af'. Als je zelf even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
                    Alvast bedankt!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X