Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mails ontvangen, wel verzenden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen mails ontvangen, wel verzenden

    ik ontvang geen email maar kan wel verzenden. zowel op de mail van jullie site als op de pc. Hoe kan dit? En waar vind ik nu de mogelijkheid om een extra emailaccount aan te maken? dit kon eerder toch via de pip.
    Heel vervelend dit omdat ik mijn tv app moet koppelen met een @zeelandnet.nl account. Mijn Delta account staat op outlook.com.
    Waarom nog steeds die verschillende inlog nodig? Dit zouden ze helemaal los moeten koppelen want dit is erg klantonvriendelijk.
    Graag hulp zo spoedig mogelijk want ik kan nu ook niets opnemen!!

  • #2
    https://mijn.delta.nl/email

    Reageer


    • #3
      Log in op de door Dutchplace geplaatste link.
      Je Delta account moet je koppelen met je zeelandNet-account.

      Zie: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...-koppelen-4565

      Je zeelandnetaccount kan dus ook best het mailaccount zijn welk je in outlook.com hebt opgevoerd.
      Daarvoor alleen hoef je geen 2de extra mailaccount aan te maken.

      Kan je het niet koppelen, dan zou ik even op de hulp wachten van een Moderator die je het voor je oppakt.

      Eenmaal gekoppeld open je mijn Delta en ga je naar de productgegevens.
      Dan zie je ook je internetaccount.
      Daaronder zie je oa je modemgegevens en ook de mogelijkheid een nieuw mailadres aan te maken.

      Zie mailinstellingen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.WONTKLlMS72

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hallo Geredje,

          Wil je even een mail sturen naar [email protected]?
          Dan kijk ik dit direct voor je na.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              mijn account is ook gekoppeld nu maar het probleem is dat ik niet kan opnemen en live tv kijken etc. Ik krijg dan steeds de melding te zien dat ik daar geen abonnement voor heb.
              bij mijn account staat dat alles actief is zoals opname pakket etc. maar toch doet hij het niet.
              ik heb hier over gebeld en toen werd er gezegd dat ik mijn delta account ook op een emailadres van zeelandnet moest zetten!
              daarom ging ik naar mijn email van zeelandnet en kwam er dus achter dat ik daar geen mail op kan ontvangen.
              ik kan nu op dit moment nog steeds niets doen met mijn tv app!.

              Reageer


              • #8
                Hoi geredje, ik heb er even naar gekeken en wat aangepast. Kan je eens opnieuw inloggen en zien of de Live TV app wel werkt?

                Reageer


                • #9
                  nog steeds de melding ...u kunt geen gebruik van opnemen omdat dit niet binnen uw abonnement valt.
                  app verwijderd en weer geinstalleerd maar niets ......

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb net ook Linda een mail teruggestuurd met alle problemen op een rij.

                    Reageer


                    • #11
                      op donderdag 13 april weer gebeld met delta. Gevraagd of ze mij nu met spoed willen terugbellen om dit op te lossen.
                      Alles is gekoppeld en ik heb een abonnement op live tv etcetc. Fout zit bij Delta maar wanneer leveren jullie nu de oplossing?
                      De communicatie is waardeloos! Ik moet als klant steeds weer bellen? Er werd gezegd dat intern het hele account losgekoppeld zou worden en ik een belletje zou krijgen als ik een nieuw account kan aanmaken.......gaat dat een jarenplan worden?
                      Ik voel er veel voor om een deel van mijn abonnementsgeld in te houden. Ik betaal ergens voor wat dus niet geleverd kan worden en moet dus ook nog eens tijd hierin stoppen die ik beter kan gebruiken.

                      Reageer


                      • #12
                        ik zag net mijn mail......Heb een nieuw account aangemaakt maar nog hetzelfde probleem. Alleen maar slotjes!!!!
                        En waarom niet even een voicemail inspreken? een prive nummer had mij gebeld .......Als er een bericht was ingesproken had ik gelijk even mijn mail nagekeken. Miscommunicatie dus. Maar heb nu een nieuw account aangemaakt en nog steeds geen mogelijkheid om de app naar behoren te kunnen gebruiken.
                        Ik vind dit heel vervelend worden. Graag wil ik hierover teruggebeld worden tussen 16 en 17 uur morgen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X