Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows beveiliging wlmail vraagt om wachtwoord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows beveiliging wlmail vraagt om wachtwoord

    Beste forumleden,

    Bij het opstarten van Windows Live Mail kreeg ik ineens het verzoek om een gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.
    [img]c5e602ad-1de6-4a4b-b807-96da2fbe8196.jpg[/img]
    Ik heb niets veranderd in accounts of instellingen. In Windows Live Mail heb ik zes accounts en ik heb geen idee welke gebruikersnaam en wachtwoord ik dan in zou moeten voeren.
    Ik heb de melding geannuleerd om te kijken wat er gebeurt. Ik ontvang nu wel e-mail maar het bericht op zich wordt niet geladen.

    Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt voor het meedenken.

  • #2
    Hallo Loes,
    Je kunt het account opnieuw in stellen ( zie hieronder)

    - Start Windows Live Mail
    - Klik boven in beeld op Accounts
    - Kies Eigenschappen
    - Selecteer het betreffende account en open het tabblad Server
    - Voer het wachtwoord in en kies Wachtwoord onthouden
    - Klik Toepassen en OK om de wijzigingen door te voeren

    Mocht het probleem zich na het uitvoeren van de bovenstaande stappen nog altijd voordoen kun je alsnog het account verwijderen en opnieuw toevoegen. LET OP !! dat je eerst een back-up maakt van je e-mailgegevens, door linksboven in beeld te klikken op de blauwe menu optie, en te kiezen voor E-mail exporteren.

    Reageer


    • #3
      Maar WLM wordt niet meer ondersteund door MS en daardoor ook minder veilig.
      Hoog tijd om een ander programma te gebruiken: https://www.seniorweb.nl/onderwerp/windows-live-mail

      Reageer


      • #4
        Overigens gaat het om je 'USG People' account zoals in de tekst van de melding te lezen is.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Overigens gaat het om je 'USG People' account zoals in de tekst van de melding te lezen is.
          Beste GoeRoe,

          Ik heb inderdaad gezien dat 'USG People' in de tekst staat. Het vreemde is dat ik geen 'USG People' account heb...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Maar WLM wordt niet meer ondersteund door MS en daardoor ook minder veilig.
            Hoog tijd om een ander programma te gebruiken: https://www.seniorweb.nl/onderwerp/windows-live-mail
            Beste Ptrol,

            Hartelijk dank voor de tip. Ik ga op zoek naar een ander programma.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Die vind je in dezelfde link, Loes.

                Reageer


                • #9
                  Beste Loes,

                  Is het inmiddels gelukt?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X