Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verwijderde e-mail van smartphone komt toch nog op PC binnen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verwijderde e-mail van smartphone komt toch nog op PC binnen

    Ik heb nu al verschillende keren geprobeerd het voor elkaar te krijgen als ik mijn mail op smartfone gelezen heb en bericht verwijderd heb dat ik dit bericht dan niet meer in binnen pc krijg.
    Heb nu allebei apparaten de servers op imap staan ,maar nog steeds zelfde probleem .
    Berichten zijn alleen echt verwijderd na van p.c verwijderen.
    windows 7 live mail ,smartfone android.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door ToB
    Ik heb nu al verschillende keren geprobeerd het voor elkaar te krijgen als ik mijn mail op smartfone gelezen heb en bericht verwijderd heb dat ik dit bericht dan niet meer in binnen pc krijg.
    Heb nu allebei apparaten de servers op imap staan ,maar nog steeds zelfde probleem .
    Berichten zijn alleen echt verwijderd na van p.c verwijderen.
    windows 7 live mail ,smartfone android.
    Voor mij is je verhaal niet echt duidelijk...eerst zeg je dat mail die op de telefoon is verwijderd niet meer binnenkomt op je PC en daarna zeg je dat de mail pas echt verwijderd wordt als je dat vanaf de PC doet (en hij daar dus klaarblijkelijk wel nog binnenkomt..)

    Reageer


    • #3
      even checken of ,bericht( of copy) op server achterlaten, uitgevinkt is in je settings

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Oorspronkelijk gepost door ToB
        Ik heb nu al verschillende keren geprobeerd het voor elkaar te krijgen als ik mijn mail op smartfone gelezen heb en bericht verwijderd heb dat ik dit bericht dan niet meer in binnen pc krijg.
        Heb nu allebei apparaten de servers op imap staan ,maar nog steeds zelfde probleem .
        Berichten zijn alleen echt verwijderd na van p.c verwijderen.
        windows 7 live mail ,smartfone android.
        ik bedoelde dat het mijn BEDOELING is als bericht gelezen is op smartfone en verwijderd dit dan niet ook nog eens op de pc binnenkomt.

        Voor mij is je verhaal niet echt duidelijk...eerst zeg je dat mail die op de telefoon is verwijderd niet meer binnenkomt op je PC en daarna zeg je dat de mail pas echt verwijderd wordt als je dat vanaf de PC doet (en hij daar dus klaarblijkelijk wel nog binnenkomt..)

        Reageer


        • #5
          Dit heeft te maken me de configuratie van je emailaccount, als POP3 of IMAP.
          Kijk eens in dit topic voor de verschillen:
          https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...-pop-imap-2854

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ToB
            Ik heb nu al verschillende keren geprobeerd het voor elkaar te krijgen als ik mijn mail op smartfone gelezen heb en bericht verwijderd heb dat ik dit bericht dan niet meer in binnen pc krijg.
            Heb nu allebei apparaten de servers op imap staan ,maar nog steeds zelfde probleem .
            Berichten zijn alleen echt verwijderd na van p.c verwijderen.
            windows 7 live mail ,smartfone android.
            sychroniseren staat op handmatig en op alles ,zowel p.c als smartfone staan op alles hetzelfde en via imap.
            Maar waar kan ik bij imap opdracht geven bericht niet op server te bewaren??

            Reageer


            • #7
              ToB, je hebt aangegeven dat je vraag beantwoord is maar stelt toch een vervolgvraag.
              Zie mijn reactie hier voor een tip waar je misschien iets aan hebt.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X