Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email versturen vanaf Huawei telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email versturen vanaf Huawei telefoon

    Hallo.
    Mijn mail versturen lukt niet via een huawei telefoon.
    Heb al geprobeerd om SSL aan- en uit te zetten.
    Ook met- en zonder verificatie al geprobeerd, lukt niet.
    Heeft iemand nog suggesties?

  • #2
    Controleer alle instellingen eens:
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

    Reageer


    • #3
      Hoi tilroej,

      het beste kan je alles even controleren via de link die Jos noemde. Kan je wel e-mails ontvangen? Krijg je een foutmelding bij het versturen?

      Reageer


      • #4
        Mail ontvangen lukt wel. echter wel bij gebruikersnaam alleen voor @.
        Wanneer ik "aanmelden vereist" aanzet bij smtp komt de melding dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is of dat de Imap server is uitgeschakeld..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door tilroej
          Mail ontvangen lukt wel. echter wel bij gebruikersnaam alleen voor @.
          Wanneer ik "aanmelden vereist" aanzet bij smtp komt de melding dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is of dat de Imap server is uitgeschakeld..
          Als je niet met het netwerk van Zeelandnet verbonden bent, zal het zonder aanmelden zeker niet lukken. Weet je zeker dat naam en wachtwoord juist zijn? Werken deze wel via webmail?

          Reageer


          • #6
            De gegevens van de link werken niet..
            SMTP word alleen geaccepteerd als ik "aanmelden vereist" uitschakel.
            Echter kan ik dan nog steeds niks verzenden.
            Alles wat ik probeer is op 3G.
            Naam en wachtwoord werken wel op webmail, deze zijn dus correct.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door tilroej
              De gegevens van de link werken niet..
              SMTP word alleen geaccepteerd als ik "aanmelden vereist" uitschakel.
              Echter kan ik dan nog steeds niks verzenden.
              Alles wat ik probeer is op 3G.
              Naam en wachtwoord werken wel op webmail, deze zijn dus correct.
              Via 3G maak je verbinding met je telefoonprovider. Je zal voor email dus de instellingen moeten gebruiken die je telefoonprovider voorschrijft. Waar heb je je telefoonabonnement?

              Reageer


              • #8
                Uitgaande mailserver: mail.zeelandnet.nl
                Poort: 465 (of 587)
                Beveiliging: SSL
                Gebruikersnaam: de inlognaam van het account (dus [email protected])
                Wachtwoord: het wachtwoord van het account

                Deze instellingen werken zowel via je eigen WiFi als via het netwerk van je telefoonprovider.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Uitgaande mailserver: mail.zeelandnet.nl
                  Poort: 465 (of 587)
                  Beveiliging: SSL
                  Gebruikersnaam: de inlognaam van het account (dus [email protected])
                  Wachtwoord: het wachtwoord van het account

                  Deze instellingen werken zowel via je eigen WiFi als via het netwerk van je telefoonprovider.
                  Helaas ook niet de oplossing.
                  Krijg nog steeds dezelfde melding.

                  Reageer


                  • #10
                    Op webmail voer je alleen inlognaam zonder @zeelandnet.nl in.

                    Vul bij je Gebruikersnaam: de inlognaam van het account met @zeelandnet.nl in.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door tilroej
                      Helaas ook niet de oplossing.
                      Krijg nog steeds dezelfde melding.
                      Probeer het eens met K-9 Mail in plaats van je huidige app.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        Oorspronkelijk gepost door tilroej
                        Helaas ook niet de oplossing.
                        Krijg nog steeds dezelfde melding.
                        Probeer het eens met K-9 Mail in plaats van je huidige app.
                        Helaas ook met deze app, en eerdere instellingen, werkt het niet

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door tilroej
                          Helaas ook met deze app, en eerdere instellingen, werkt het niet
                          En via WiFi? Als het dan ook niet werkt raad ik je aan om iemand anders ernaar te laten kijken, want ik kan me dan niet voorstellen dat het probleem in het toestel zit.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                            Oorspronkelijk gepost door tilroej
                            Helaas ook met deze app, en eerdere instellingen, werkt het niet
                            En via WiFi? Als het dan ook niet werkt raad ik je aan om iemand anders ernaar te laten kijken, want ik kan me dan niet voorstellen dat het probleem in het toestel zit.
                            via wifi werkt het wel,ik ga wel een keer bij KPN langs of zij iets zien
                            toch bedankt

                            Reageer


                            • #15
                              Hallo Tilroej,

                              Ik ben wel uitermate benieuwd naar wat nou het probleem was. Heeft KPN het op kunnen lossen? Wil je de oplossing met ons delen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X