Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met e-mail van twee accounts

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met e-mail van twee accounts


  • #2
    Dus even voor mijn beleving. Het ZeelandNet e-mailadres van jouw is gekoppeld aan iemand anders zijn e-mailadres. Deze persoon ontvangt dus jouw e-mails, omdat deze naar hem/haar worden doorgestuurd? Dit wil jij uitzetten, omdat jij hier geen toestemming voor heb gegeven.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Dus even voor mijn beleving. Het ZeelandNet e-mailadres van jou is gekoppeld aan iemand anders zijn e-mailadres. Deze persoon ontvangt dus jou e-mails, omdat deze naar hem/haar worden doorgestuurd? Dit wil jij uitzetten, omdat jij hier geen toestemming voor heb gegeven.
      Dat is niet aan hand. Ik heb 2 emailadressen. De mails komen op zeelandnetmail en nog een adres binnen
      Als ik op dat andere adres kijk zijn de mals bij zeelandnet Webmail weg en dat wil ik herstellen.

      Groet Betty

      Reageer


      • #4
        Dus je stuurt van het ene mail adres mails door naar het andere mailadres. Dit kun je aan/uit zetten via het MijnDELTAaccount. Heb je dat al?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Dus je stuurd van het ene mail adres mails door naar het andere mailadres. Dit kun je aan/uit zetten via het MijnDELTAaccount. Heb je dat al?
          De mails komen op beide adressen binnen, maar ik ga eerst even op mijn account kijken. Groet
          b.

          Reageer


          • #6
            Als je op meerdere apparaten / mailprogramma's mail wil binnenhalen, zijn dan de accounts dan wel beide als Imap opgevoerd dan wel POP3 met kopie op de server achterlaten.

            Daarnaast kan je in mijn Delta achter het mailadres kijken of daar doorsturen staat geselecteerd.
            Kopie op de server bewaren moet zijn aangevinkt.
            Anders wordt het doorgestuurd naar het andere mailadres en wordt het verwijderd op het mailaccount waar het aankwam.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Als je op meerdere apparaten / mailprogramma's mail wil binnenhalen, zijn dan de accounts dan wel beide als Imap opgevoerd dan wel POP3 met kopie op de server achterlaten.

              Reageer


              • #8
                Ging eigenlijk om verschillende programma's en verschillende apparaten.

                Heb je gecontroleerd of er kopie bewaren is aangevinkt?
                In welkprogramma haal je je mail op en zijn de 2 mailaccounts imap of pop3??

                Als deze pop3 zonder verder aanvulling zijn geconfigureerd en je haalt ze op, zal je ze daarna niet meer in Webmail zien staan. Dan moet je ook in je mailaccount kopie op de server bewaren aanvinken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Ging eigenlijk om verschillende programma's en verschillende apparaten.

                  Heb je gecontroleerd of er kopie bewaren is aangevinkt?
                  In welkprogramma haal je je mail op en zijn de 2 mailaccounts imap of pop3??

                  Als deze pop3 zonder verder aanvulling zijn geconfigureerd en je haalt ze op, zal je ze daarna niet meer in Webmail zien staan. Dan moet je ook in je mailaccount kopie op de server beware aanvinken.
                  Het ging altijd goed. Ik ga het proberen op m'n mailaccount. Dank je wel.

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi bettyvonk, is het nog gelukt?

                    Reageer


                    • #11
                      Sorry het is nog niet gelukt. Maar ik hou het zo. Bedank!

                      Reageer


                      • #12
                        Betty, wellicht lukt het stap voor stap met deze pagina of met telefonische ondersteuning?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X