Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

550 5.1.1 User doesn't exist: ...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 550 5.1.1 User doesn't exist: ...

    Deze fout verschijnt als ik naar dit mailadres in MS Outlook een mailtje probeer te versturen. Webmail kan ik hiervan gewoon openen en ook in Webmail een mail versturen.
    Ook wordt er niet naar dit mailadres doorgestuurd.
    Is het mailadres dan nog niet actief, ondanks het feit dat het wel te openen is in Webmail?
    Ik had dit mailadres opnieuw aangemaakt met dezelfde naam en ander password.
    Wat gaat er fout?

  • #2
    Mogelijk verandering van gebruikersnaam of ook van pasword met wachtwoord.
    Ik had veel geduvel met Windows Live en kon na overstappen op OUTLOOK 10 weer verder.
    Bekijk deze url eens:

    http://www.zeelandnet.nl/google/?cx=...n%27t%20exist:

    Reageer


    • #3
      In dit is het Outlook 2007.

      Hoeveel tijd moet er zitten dus het verwijderen van een mailadres in Mijn Delta en het aanmaken van hetzelfde mailadres?

      Reageer


      • #4
        Ptrol, volgens DELTA kan het een uur duren voordat een nieuw e-mailadres actief is. Over verwijderen kan ik niets vinden.

        Reageer


        • #5
          Dat is inmiddels al lang voorbij, @goeroe.

          In Webmail met eenander mailaccount naar het bewuste mailadres mail gestuurd.
          Ook hier Undelivered terug.
          Dus ik kan uitsluiten dat het aan Outlook2007 ligt.

          Waar dan wel aan?

          Wordt Mijn Delta waar het opgevoerde mailaccount met een groen vinkje staat en de tijd verstreken is voor aanmaak dan niet regelmatig ingelezen?

          Of is de reden dat eerst het oude mailadres met dezelfde naam werd verwijderd en enkele minuten later opnieuw met dezelfde naam werd aangemaakt de oorzaak?

          Hoeveel tijd dient er dan te zitten tussen verwijderen en opnieuw kunnen aanmaken?

          Reageer


          • #6
            Opnieuw mailadres verwijderd.
            Uit voorzorg Mijn Delta maar even af gesloten en opnieuw geopend.
            Daarna opnieuw aangemaakt en het werkt nu probleemloos.

            Opgelost dus!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X