Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik ontvang wel mijn e-mail maar krijg steeds melding dat ik moet inloggen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik ontvang wel mijn e-mail maar krijg steeds melding dat ik moet inloggen?

    ik krijg regelmatig de melding op mijn telefoon kan niet inloggen zeelandnet maar krijg wel de email binnen hoe kan ik dat wijzigen

  • #2
    Goedemorgen leenvd,

    Krijg je de melding om in te loggen van je mailprogramma?
    Welke programma gebruik je?
    Misschien even alle instellingen nalopen....

    Reageer


    • #3
      Hoi leenvd,

      Komen de mailtjes weer binnen zonder meldingen?

      Reageer


      • #4
        Hoi Linda
        Naar instellingen gekeken maar kan daar niets ontdekken
        het gaat om een sony xperia xa smarthhone maar de melding komt ook op de tablet binnen een samsung tab A.

        Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
        Goedemorgen leenvd,

        Krijg je de melding om in te loggen van je mailprogramma?
        Welke programma gebruik je?
        Misschien even alle instellingen nalopen....

        Reageer


        • #5
          Staan er misschien meerdere (dubbele) accounts in je e-mailprogramma dat je gebruikt op de Sony Xperia smartphone?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Zijn de instellingen die je gebruikt zoals aangegeven op onderstaande pagina:
            https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

            Reageer


            • #7
              Kun je eens een schermafdruk maken van de foutmelding? Meestal met home+power ingedrukt.
              En dan die afdruk hier uploaden

              Reageer


              • #8
                Is inmiddels het probleem opgelost, leenvd? Dan ben ik benieuwd hoe. Wil je de oplossing met ons delen?

                Reageer


                • #9
                  hoi Linda,
                  Helaas probleem niet opgelost.

                  Reageer


                  • #10
                    Wel vervelend! heb je met de link van Jos al gekeken of de instellingen staan zoals in de link aangegeven?

                    Reageer


                    • #11
                      met de link van Jos alles nagelopen maar instellingen staan goed

                      Reageer


                      • #12
                        Ik denk zomaar dat er wellicht 2 accounts staan ingesteld waarvan 1 met incorrecte gegevens.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X