Beste,
Afgelopen week zijn wij bij wijze van proef overgestapt op internet van zeelandnet. Onze huidige internetprovider (online.nl) loopt ook nog steeds,
Voor onze email gebruiken we thunderbird, icm met ons online.nl email account.
Ik merk nu echter dat sinds we internet hebben van zeelandnet, ik via thunderbird geen uitgaande berichten meer kan versturen.(met onze online.nl email account) Ik gebruik dus voor de duidelijkheid geen email adres van zeelandnet. De emails van online.nl account komen dus nog wel gewoon binnen via thunderbird.
Waar loopt fout? Wat moeten de settings zijn van de uitgaande smtp mail server?
Afgelopen week zijn wij bij wijze van proef overgestapt op internet van zeelandnet. Onze huidige internetprovider (online.nl) loopt ook nog steeds,
Voor onze email gebruiken we thunderbird, icm met ons online.nl email account.
Ik merk nu echter dat sinds we internet hebben van zeelandnet, ik via thunderbird geen uitgaande berichten meer kan versturen.(met onze online.nl email account) Ik gebruik dus voor de duidelijkheid geen email adres van zeelandnet. De emails van online.nl account komen dus nog wel gewoon binnen via thunderbird.
Waar loopt fout? Wat moeten de settings zijn van de uitgaande smtp mail server?
Reageer