Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email werkt niet goed

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email werkt niet goed

    In Outlook werkt het opstarten traag, met telkens opnieuw de vraag om het wachtwoord in te voeren voor elk account, tevens wordt de E-mail niet verstuurd. Thunderbird ook maar eens ge-installeerd, deze heeft ook veel moeite om op gang te komen, maar hier wordt niet steeds om het wachtwoord gevraagd. Outlook ook al eens ververst, dat ging even goed, misschien omdat alle mappen leeg waren, maar nu een dag later dus weer hetzelfde probleem. Oh ja, PC is gewoon bedraad aangesloten op de cisco-router.
    Wat is hier aan te doen ?

  • #2
    Webmail reageert ook traag

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Folkert
      In Outlook werkt het opstarten traag, met telkens opnieuw de vraag om het wachtwoord in te voeren voor elk account, tevens wordt de E-mail niet verstuurd. Thunderbird ook maar eens ge-installeerd, deze heeft ook veel moeite om op gang te komen, maar hier wordt niet steeds om het wachtwoord gevraagd. Outlook ook al eens ververst, dat ging even goed, misschien omdat alle mappen leeg waren, maar nu een dag later dus weer hetzelfde probleem. Oh ja, PC is gewoon bedraad aangesloten op de cisco-router.
      Ik neem aan dat je met cisco-router je modem bedoelt.
      Reset je modem eens..even stroom eraf...en kijk dan eens of het geholpen heeft.

      Reageer


      • #4
        Modem gereset, helpt niets.

        Reageer


        • #5
          Over welke Outlook versie hebben we het?
          Heb je wel alle Updates opgehaald zo het een versie van MS Outlook is?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Folkert
            Modem gereset, helpt niets.
            Als je internet het wel doet met normale snelheid zou ik de pc eens na laten kijken.
            Traag opstarten van een programma heeft niets met je verbinding te maken.

            Reageer


            • #7
              Outlook 2010, Pc draait op windows 10 deze PC is in perfecte conditie. Een ssd voor windows en de programma's. Email is het enige wat nukken geeft, alle andere progs lopen gewoon snel en goed.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Folkert
                Outlook 2010, Pc draait op windows 10 deze PC is in perfecte conditie. Een ssd voor windows en de programma's. Email is het enige wat nukken geeft, alle andere progs lopen gewoon snel en goed.
                Je zegt het zelf al. Email is het enige programma wat nukken geeft.
                Als de rest goed werkt heeft het niets met je internetverbinding te maken.
                Het probleem zit in outlook 2010.
                Ik ga er van uit dat het een legale versie is en als opnieuw installeren ook niet helpt.... Go microsoft.

                Reageer


                • #9
                  Ik ga nog wel even wat uitvogelen, maar het vreemde is dat Thunderbird ook lang werk aan de mail heeft, evenals webmail. Misschien iets met een geblokte poort ?

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je in Outlook 2010 wellicht meerdere accounts opgevoerd en zijn deze mixed ( zowel pop3 als imap)?

                    Reageer


                    • #11
                      4 accounts, allen IMAP. Vreemd, de eerste keer op een dag gaat ie goed, daarna komen de nukken. En dan ook bij elk account meerdere malen het wachtwoord vragen (popup).

                      Reageer


                      • #12
                        Welk besturingssysteem heb je?

                        Reageer


                        • #13
                          Windows 10 met laatste updates, misschien dat er een foute update ingegaan is.

                          Reageer


                          • #14
                            Dat is best mogelijk. Ook met 2007 en onder Win7 dit verschijnsel.
                            Volgens mij nu enkele weken en kan goed zijn sinds de updates in jan. 2017.

                            Maar de updates in febr. laten sowieso op zich wachten.
                            Dat is het nodige mis mee: http://www.computeridee.nl/nieuws/pr...ffice-updates/

                            Reageer


                            • #15
                              Vraag mij niet hoe en waarom, maar plotseling werkt het weer goed .

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X