Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verwijderen E-Mail account op mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verwijderen E-Mail account op mobiel

    Mij is door zeelandnet geadviseerd eerst mijn eerdere account te verwijderen om dan pas een nieuw account aan te kunnen maken, helaas is mij dit, tot op dit moment nog niet gelukt.Nadat ik het verwijderen van het E-Mail account heb aangetikt kom ik terecht op het schermpje samsung-account waarop gevraagd wordt een wachtwoord in te toetsen.Met mijn eigen zeelandnet wachtwoord lukt dit niet,elke keer krijg ik te zien "verwerken mislukt".Kan het zo zijn; dat er nog een ander wachtwoord beschikbaar is?

  • #2
    Hallo gjvader, welkom op het forum.

    Ik denk dat er een aantal dingen langs elkaar lopen. Als er gevraagd wordt om een Samsung-account dan gaat het om een Samsung-account en niet het ZeelandNet-account. Heb je wel een mogelijkheid om iets anders aan te maken? Je zou eens naar onze handleiding kunnen kijken.

    Reageer


    • #3
      Misschien heb ik mijn probleem niet goed genoeg uitgelegd.Het gaat om het account wat ik tot voor kort gebruikte om E-Mail te ontvangen op mijn mobiel.Door een of andere oorzaak lukte dit niet meer en heb ik geprobeerd om, met de ook door u aanbevolen handleiding, weer opnieuw een account te verkrijgen.Echter elke keer weer stagneerde de installatie van dit account bij het controleren van de inkomende server met mededeling "kan server niet vinden".Dit heb ik gemeld bij de servicebalie van Zeelandnet.nl en kreeg als als antwoord dat eerst het oude account diende verwijdert te worden en dan weer opnieuw account in te voeren.Maar zoals gezegd lukt dit nog niet,maar strak met uw advies natuurlijk wel hoop ik.Groet Gillis.

      Reageer


      • #4
        Hoop dat het lukt. Kan je dit laten weten? Volgens mij kunnen we dat ook samen met je doen bij de Servicebalie als je langs komt op het hoofdkantoor in Middelburg. Bedoel je dit ook, of heb je telefonisch contact gehad?

        Reageer


        • #5
          Hallo gjvader,

          Inmiddels gelukt?
          Dan wil ik je vragen om het topic te sluiten door het antwoord te kiezen waar jij het meest aan hebt gehad.
          Mocht het niet gelukt zijn, dan lezen we dat natuurlijk graag.

          Reageer


          • #6
            ik heb niet het juiste antwoord gekregen en heb deze morgen nog naar uw service site gemaild wat ik zelf als de oplossing heb gevonden!

            groet G.J.Vader.

            Reageer


            • #7
              Mooi om te horen dat het gelukt is en uiteraard bedankt voor de mail.
              Zou je nog wel een antwoord willen kiezen om dit topic te sluiten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ferry
                Mooi om te horen dat het gelukt is en uiteraard bedankt voor de mail.
                Zou je nog wel een antwoord willen kiezen om dit topic te sluiten.

                Reageer


                • #9
                  Zou je de oplossing met ons willen delen, gjvader?
                  Wellicht hebben dan klanten met hetzelfde probleem iets hieraan.

                  Reageer


                  • #10
                    Heb gelezen dat je langs geweest bent en bedankt voor de aanvulling per mail!

                    Reageer


                    • #11
                      Zoals u wellicht bekend is had ik problemen met het weer opnieuw aanmaken van een account voor E-Mail op mijn mobieltje.Met de door Zeeland net aangeleverde handleiding kwam ik niet verder dan de instelling voor de in komende server en kreeg te zien dat de server niet gevonden kon worden.De oorzaak hiervan was de instelling van het beveiligingstype.In de handleiding wordt aangegeven dat dit "SSL" moet zijn en dat zal voor verschillende type mobieltjes ook wel zo zijn echter in mijn geval moest het zijn"SSL all certificaten".En dat was dus de oplossing.
                      Met groet G.J.Vader

                      Reageer


                      • #12
                        Dank je voor de uitleg.

                        Reageer


                        • #13
                          Onze handleidingen zijn vrij algemeen en apparaten kunnen onderling kleine verschillen hebben. Ik loop even naar de betreffende afdelingen die gaan over de handleidingen. Misschien een idee om er iets bij te zetten in de trant van 'op sommige toestellen kunnen andere instellingen betreffende SSL van toepassing zijn'.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X