Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onbestelbare email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onbestelbare email

    ReplaceDirect vraagt een foto te sturen van een laptop accu maar die komt steeds onbestelbaar terug.
    Waarom? De foto is wel van mijn smartphone naar mijn laptop gestuurd.
    Vriendelijke groeten,
    Frans Vennix

  • #2
    als een email onbestelbaar terug komt, dan is er doorgaans iets mis met het email-adres.
    email-adressen kun je op internet gemakkelijk controleren.
    google maar es op: "how to check an email address"

    Reageer


    • #3
      Mocht dat het niet zijn, komt het ook wel eens voor, dat een e-mail te groot is.
      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=285,E=0000062530428862982,K=7326,Sxi =3,case=guid({53B64207-0C37-4785-98FB-7B972672B1AB}),TS=ZeelandnetNL_2016

      Reageer


      • #4
        verstuur het gewoon van je telefoon

        Reageer


        • #5
          Hallo fvennix,

          Welkom op het forum!

          Misschien een domme vraag, maar antwoord je op de mail van ReplaceDirect? Wellicht is dit no-reply en komt het om die reden terug?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
            Hallo fvennix,

            Welkom op het forum!

            Misschien een domme vraag, maar antwoord je op de mail van ReplaceDirect? Wellicht is dit no-reply en komt het om die reden terug?

            Reageer


            • #7
              Hallo Lnda,

              Het is geen no-reply, mijn antwoordt is gestuurd aan: info @replacedirect.nl

              Vriendelijke groeten,
              Frans Vennix

              Reageer


              • #8
                Toch wel zonder de spatie na info hoop ik?

                Is het inmiddels gelukt om de mail te versturen?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                  Toch wel zonder de spatie na info hoop ik?

                  Is het inmiddels gelukt om de mail te versturen?

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo Linda,
                    Hallo Linda,
                    Inderdaad zonder de spatie na info, alles is verstuurd door op "Beantwoorden" te klikken.
                    Vanaf mijn smartphone is het wel gelukt want daar is door ReplaceDirect op gereageerd.
                    Ik wilde alleen graag weten waarom het vanaf mijn laptop niet gaat, maar ik vind het zo wel genoeg.
                    Laten we er maar over ophouden, maar niet zonder je te bedanken voor de moeite die je voor mij gedaan hebt.
                    Met vriendelijke groeten,
                    Frans Vennix.

                    Reageer


                    • #11
                      Fijn dat de mail in ieder geval verzonden is, Frans.
                      Waarom het op de laptop niet lukte, kan ik je helaas niet vertellen.
                      Houd het even in de gaten. Komt het vaker voor dat de laptop geen mails verstuurd, dan kijken we gewoon even verder.

                      Heel goed weekend gewenst nog.

                      Reageer


                      • #12
                        Als er zou blijken dat van je laptop nog meer mail niet verstuurd wordt, zou je je mailinstellingen eens na kunnen kijken: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=57,E=0000063176972435460,K=798,Sxi=7 ,dtree=guid({787C6D55-06B1-458B-A923-D809E4AAF03B}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WIz9I8szW71

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X