Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail Windows 10-verouderde instelling account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail Windows 10-verouderde instelling account

    Sinds een paar dagen krijg ik bij 2 van de 3 emailadressen van zeelandnet in Mail van Windows 10 regelmatig een melding: verouderde instellinge account en moet dan wachtwoord opnieuw invullen of account herstellen en dan doet alles het weer. Ook als ik de melding neger kan ik na paar minuten zonder problemen synchroniseren. Gekke is dat het niet bij mijn Primaire emailadres van zeelandnet gebeurd alleen bij de twee extra adressen. Ook al diverse keren deze twee probleemadressen verwijderd (account verwijdert maar na paar uur komt de melding weer. Even gekeken bij geavanveerde instellingen voor postvak per account en dan valt iets op dat bij Primaire adres de inkomende mail daar op poort 995 staat (mail.zeelandnet.nl:995:1) en bij de twee andere emailadressen op 993 (mail.zeelandnet.nl:993:1)........aangezien ik GEEN probleem heb met primaire adres lijkt het alsof het aan de poort ligt hoewel ik niet echt veel van weet.............vraag kunnen extra emailadressen door windows 10 Mail op 993 gezet worden en moet ik dat handmatig veranderen om van die meldingen af te zijn of??...............misschien kan iemand het me uitleggen...nogmaals account verwijderen en weer toevoegen helpt niet

  • #2
    Zie: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...hone-tablet-30

    Zie ook: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...utlookcom-4807

    Reageer


    • #3
      oeps, vergat dus te vertellen dat het niet om emailaccouts gaat op een tablet of smartphone maar gewoon de mailapp ingewbouwd in windows 10 die ik gebruik op mijn laptop.................volgens mij werkt het daar anders.....okay de poort staat dus wel op 993 en van primair adres oop 995, stelt Mail voor windows 10 automatisch in dus.......als 995 geen prbleem geeft en 993 wel blijft de vraag dus waarom krijg ik steeds die meldingen...........

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg
        oeps, vergat dus te vertellen dat het niet om emailaccouts gaat op een tablet of smartphone maar gewoon de mailapp ingewbouwd in windows 10 die ik gebruik op mijn laptop.................volgens mij werkt het daar anders.....okay de poort staat dus wel op 993 en van primair adres oop 995, stelt Mail voor windows 10 automatisch in dus.......als 995 geen prbleem geeft en 993 wel blijft de vraag dus waarom krijg ik steeds die meldingen...........
        Gewoon bij al die accounts poort 995 gebruiken...
        Als je de poort niet kunt wijzigen, account verwijderen en opnieuw aanmaken, maar dan niet voor automatisch kiezen.

        Reageer


        • #5
          HansMiddelburg,

          Is het nog gelukt?

          Reageer


          • #6
            nou niet echt Linda..........toen ik ipv poort 993 die automatisch wordt gekozen als je in Mail voor Windows 10 een extra account toevoegd veranderd had duurde het 10 minuten voor het synchroniseren klaar was..........alles weer opnieuw erop gezet en eraf gehaald.en nu gebeurd het elke avond 1 of 2 keer bij de extra emailadressen......als ik niets doe verdwijnt na paar minuten de melding en haalt hij gewoon de mail binnen.....lijkt wel een bug van windows 10 of er is iets mis met poort 993 waar ik niets aan kan doen of wat dan ook................ik negeer nu de melding en ga gewoon doorm=, belangrijkste is dat primair adres NOOIT problemen geeft............en die staat op 995................is nog steeds een raadsel maar als het maar 1x op de avond gebeurd, soi.............

            Reageer


            • #7
              Waarom gebruik je niet voor alle accounts poort 995, zoals Jos ook aan heeft gegeven?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X