Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail van Windows Live Mail komt niet altijd binnen op Ipad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    nog steeds de mededeling email ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt.

    Reageer


    • #17
      Hoi teirlynck,

      Is het inmiddels gelukt om je emails op te halen?

      Reageer


      • #18
        ik ontvang nu alle emails,maar krijg toch steeds de boodschap: email ophalen is mislukt. de verbinding met de server is mislukt.

        Reageer


        • #19
          Persoonlijk zou ik zelf proberen om het account te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Omdat je aangeeft dat mails soms verdwijnen, gebruik je een ander e-mail programma op bijvoorbeeld een pc dat ook e-mails ophaalt? Kan namelijk zijn dat dit de e-mails 'opslokt' (door een bepaalde instelling hierin) waardoor andere apparaten ze niet meer kunnen benaderen.

          Reageer


          • #20
            Is het uiteindelijk nog gelukt met de tips die je hebt gekregen teirlynck? Zo ja, klik dan het beste antwoord aan.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              [quote=MatthijsL]Is het uiteindelijk nog gelukt met de tips die je hebt gekregen teirlynck? Zo ja, klik dan het beste antwoord aan. : ik ontvang nu alle emails op mijn IPad, maar krijg toch steeds de boodschap:
              Email ophalen is mislukt. De verbinding et de server is mislukt.
              Ik laat het nu maar zo.
              Bedankt.

              Reageer


              • #22
                :
                Ik ontvang nu alle emails op mijn IPad, maar krijg toch steeds de boodschap:
                Email ophalen is mislukt. De verbinding et de server is mislukt.
                Ik laat het nu maar zo.
                Bedankt.

                Reageer


                • #23
                  nog steeds hetzelfde probleem, maar ik ontvang nu alle emails, dus laat ik het zo.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X