Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afgelopen week veel spam in mijn mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afgelopen week veel spam in mijn mail

    De laatste week krijg ik weer veel spam mail, volgens mij uit de States. I heb net even gecheckt en had er 16 gedurende 3 of 4 laatste uren. Zelf heb ik Spamfighter en daar naast nog de antieispam dat bij mijn abo zit.
    Ik heb zelf reeds van alles geprobeerd, echter zonder resultaat.
    Ik begin dit zoo beu te worden, er moet toch iets aan te doen zijn.

    Plse help.

    Erwin

  • #2
    Loop aan de hand van het sticky van Moderator Caroline je Spaminstellingen nog eens na: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

    Wellicht kan je de instellingen nog iets scherper afstellen.

    Reageer


    • #3
      Je kan ook overwegen om een tweede of derde email adres te nemen. je kan dan je belangrijke mails daar naartoe laten sturen en de box die vol loopt met spam af en toe in 1 x leegmaken.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Wat ook kan helpen is regelmatig "Cookies" verwijderen uit je browser. Bijvoorbeeld met "Ccleaner". Lees eens het boek "Je hebt wel iets te verbergen" van Maurits Martijn en Dimitri Tokmetzis. Zelf gebruik ik mailwasher, kan ik van te voren op mijn mailbox de spam en andere rotzooi verwijderen. Spaart je een hoop ellende.

          Reageer


          • #6
            Cookies verwijderen voorkomt echt geen Spam hoor!

            Reageer


            • #7
              Ptrol, lees het boek maar. je hebt ook tracking cookies.
              Ze komen niet toevallig aan je email adres. Het is altijd een kwestie van "Ergens op Klikken".:@
              Groetjes Duncan.

              Reageer


              • #8
                Dat heb ik. Ben bezig met de spaminstellingen en dat levert wel wat op, maar heb op 06-01-2017,
                vanaf 11:00 uur tot 19.30 ongeveer 13 spam berichten binnen gekregen. Dus helemaal verholpen: nee.
                Dus als er nog meer instellen bij de Spam filter, hoor ik het graag, want ik vind het echt vervelend, al die Amerikaanse troep elke dag weer.

                Groetjes Erwin

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Denk dat het een heel stuk beter is op het moment. De settings ven de spam filter zijn nogal aangescherpt en zo af en toe komt er een spam binnen.

                    Allemaal bedankt voor het meedenken.

                    Erwin

                    Reageer


                    • #11
                      Met dank aan Zeelandnet en het aanscherpen van de spamfilter, gaat het weer goed.
                      Iedereen bedankt voor de hulp.

                      Erwin

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X