Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sinds een maand verhaspelt mijn Windows Live mail mijn mail als ik een bijlage verstuur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sinds een maand verhaspelt mijn Windows Live mail mijn mail als ik een bijlage verstuur

    'Sinds een maand verhaspelt mijn Windows Live mail mijn mail als ik een bijlage verstuur. Als ik geen bijlage verzend gaat alles goed, maar als ik maar iets er bij plak, dan gaat het mis en krijg ik het volgende: Onderwerp: nieuwe foto voor "wie is wie"
    15036390_336280376739200_6796332667259525618_n.jpg [2/2]

    P/Pjiks/vjDgpzjysggggjijjnvrvvvrvvvh53Dz9Z8O+zFVVhT0kuUEjx 3Xw0vvvvzws+89voRi
    ijj/AL7/APzzzjDDDjDHbyIWqtQ3pqsZFj9+1lhtXQ2kC76KDOCaCCR1JD Dxt95hDTueveO+f6+6
    f72+vMC1vmcG3nIM1sfvLNHfyjZm+ENzu9/9NBBBxlJB9hBFN99xzzDjDDCDCDDPltaAB1LAoDFT
    nxwLpN2+Rib0uUOAFxx999JBBR1NAEN95gBABBBBBBHHHHNB9z SzPqMxcKFIFwFn9iPkaI4CKLHt
    599J088sIAA0E84wgAAAM44wwgxxhA0/xg5hLrQor59hJLgQP8fA/TuWlH0rb888IEd419NNx1wF
    NIk8gAAAAAAAAATpLEvxTbUfWPBgzQWDib5M+7VtkD95+Q8851 JBBB19BB199pRhNNNIAIAAENor
    nn329Ed/xMKL0HyvcOlhdGLHCB4mdBBBBBVBBB19KD99/wCRffffffffcce0hWz2MBDddKagTAJG
    FZTfe2eV2OJa6AXQQjxVfTQRQQABCGIAAAEFFPLnrjuieJYBOH 9V4HvWeNSbVVfAWRHjLdDm8Kfr
    gANPLnvgCgAELCAAAFNKNPPPPPIEf7JLkgRfBsRUYMBdhNSZOY 9jKAkYy7vPDHCEMPPLLAHHLIAA
    AADDPPPPPPCIh+f8HtBUKbW42ErI3zlO861KQNoH7eFPNPPKAA NPLAQ8ayQw0/f/AP33/wD+/wD1
    r4s3BqAs8VDvhjBtUkizy7Yqoaj6ngyIAPPPAAEPPAQQUbQQQQ UUcffffcQXd0o29AjfVa06ZIwS
    ktP90+mmezTDRy4gggNuLiAkv3SADfSQQQQQQQReNARKuUc2MA vU/cZ7CxVJ5aSYsope46yWcKAw
    ww1//wCsEX2Jd/8A2zmEcoFc88Oe9vPiiTSti9WTAJgbLyDFxJOY6oppk45SBBBB Bd99JBV9xQwz
    c8oS459/Me953c65Pe4tUaUUD1dZdmUZN8zvTjbrbepmBJFJBR19tJB9IP Ne83XZgAgCAiNtCQbB
    en dat wel 30 keer langer!
    Weten jullie hoe ik dit op kan lossen?

  • #2
    Tijd om een ander programma te kiezen.
    In 2016 lag WLM al diverse malen "dwars. O.a. door One Drive.

    Tijd voor een ander programma.
    Met ingang van 10 januari 2017 stopt Microsoft de ondersteuning voor Windows Essentials. Na die datum is het pakket niet meer te downloaden. De verschillende programma's die onderdeel uitmaken van het pakket, zijn dan nog gewoon te gebruiken. Maar we raden dit af: er verschijnen na januari 2017 geen veiligheidsupdates meer voor de programma's. Dat maakt ze kwetsbaar voor aanvallen. Het gebruik van deze programma's ontraden we om die reden.
    Lees maar eens:
    https://www.seniorweb.nl/artikel/ove...ows-essentials

    Ik zou in ieder geval mijn PC eerst goed scannen op virus en malware.
    Daarna zou ik persoonlijk overstappen op Thunderbird:
    https://www.seniorweb.nl/artikel/win...ar-thunderbird
    In de link vind je de nodige hulp.

    Reageer


    • #3
      Hoi sturma,

      Ik zou eens kijken wat er gebeurt als je het paperclipje gebruikt ipv het plakken/verslepen van een bijlage in je mail

      Reageer


      • #4
        ik gebruik de paperclip, dus dat kan het niet zijn. Het is begonnen sinds ik bij iemand anders op zijn laptop met een USB stickje een document geopend had en dat ging fout. Sinds die tijd zij de computer dat er een beschadiging op zat. Dat heb ik toen gerepareerd. Virusscanner er overheen gedaan en Malwarebytes. De documenten doen het nog steeds en als ik ze via webmail van Zeelandnet verstuur, dan is er niks aan de hand.

        Reageer


        • #5
          Werd er geen malware gevonden?
          Nee?
          Dan zou je kunnen overwegen ( via een systeemherstelpunt ) terug te gaan naar een herstelpunt toen alles nog ok was.

          Je had ook usbstick op virus en malware gescand?

          Reageer


          • #6
            Je kunt WLM ook herstellen via Programma's en Onderdelen , kost minder tijd dan een volledig systeemherstel

            Reageer


            • #7
              Klopt, als alleen WLM beschadigd is en verder geen andere (systeem)bestanden.
              Overigens WLM wordt zeer binnenkort niet meer ondersteund, dus ga voor Safe en kies een ander programma.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Werd er geen malware gevonden?
                Nee? Nee
                Dan zou je kunnen overwegen ( via een systeemherstelpunt ) terug te gaan naar een herstelpunt toen alles nog ok was. Ga ik proberen, bedankt!

                Je had ook usbstick op virus en malware gescand?
                Ja had ik ook gedaan

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Je kunt WLM ook herstellen via Programma's en Onderdelen , kost minder tijd dan een volledig systeemherstel
                  Ga ik ook proberen, bedankt!!!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Je kunt WLM ook herstellen via Programma's en Onderdelen , kost minder tijd dan een volledig systeemherstel
                    Ik heb dit gisteravond nu 3 keer geprobeerd en iedere keer op het eind zegt de computer dat ik geen internetverbinding heb

                    Reageer


                    • #11
                      Ben je bekabeld of via de wifi verbonden?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Sheena
                        Ben je bekabeld of via de wifi verbonden?
                        bekabeld

                        Reageer


                        • #13
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X