Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 mail programma

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 mail programma


  • #2
    Maak van Windows Mail even het standaardprogramma.
    Als je klaar bent experimenteren maak je WLM weer je (tijdelijke) standaardprogramma.
    Zie: http://acer-nl.custhelp.com/app/answ...d/36964/p/2073

    'k Zou zelf liever een ander programma kiezen hoor als Thunderbird of MS Outlook.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Britais
      Verder tijdens mijn probeersels met Windows 10 Mail blijkt dat ik geen leesbevestiging kan vragen. Klopt dit?
      Nee dit kan helaas niet met de Windows 10 mail app zie :
      In Mail voor Windows 10 kunt u geen leesbevestigingen instellen voor uw uitgaande berichten. .

      Reageer


      • #4
        Hallo Britais,

        Is het gelukt om van Windows Mail je tijdelijke standaardprogramma te maken zoals Ptrol aangeeeft?

        De kerst is inmiddels al geweest, ik hoop dat je genoten hebt, maar ik wens je alvast wel een fijne jaarwisseling!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Sandra_
          Hallo Britais,

          Is het gelukt om van Windows Mail je tijdelijke standaardprogramma te maken zoals Ptrol aangeeft?

          Nee dat was er nog niet van gekomen met bezoek tijdens de Kerstdagen! Heb deze wel uitgeprint voor in voorkomend geval.

          De kerst is inmiddels al geweest, ik hoop dat je genoten hebt, maar ik wens je alvast wel een fijne jaarwisseling!
          Sandra, Vanmiddag komt iemand Thunderbird installeren. Dit mede op advies van Ptrol. Er zaten toch al wat tekortkomingen in Windows 10. Geen leesbevestiging mogelijk en het verzenden van een mail aan een paar contacten tegelijk (groepsmail) gaf ook wat problemen.
          Ik laat echter wel de Windows 10 Mail staan op de computer van mijn echtgenote en op mijn laptop, daar ga ik zeker nog eens mee spelen.
          Nu ga ik maar eens oefenen met Thunderbird, dat ook via Seniorweb heel goed uit de verf komt.
          Wellicht kom ik nog wel weer met een vraag over Thunderbird op het Forum. Maar denk nu de vraag maar even te sluiten na dit antwoord. (Hoe doe ik dat volgens de regeltjes?)
          Prettige jaarwisseling en ook Ptrol bedankt voor zijn reactie en hint.
          Groet,
          Britais

          Reageer


          • #6
            Goed om te horen Britais.

            Ik heb zelf geen windows computers, kan daar geen goed advies over geven maar Thunderbird ken ik wel. Zelf vind ik dat ook een prettig programma maar het fijnste vind ik om mijn mail direct op het net te kijken. Ik gebruik Gmail, dus de app staat op mijn telefoon. Lekker handig, heb er nooit problemen mee.

            We horen je bevindingen van en vragen over Thunderbird graag.

            Het antwoord van Ptrol vind jij het beste antwoord. Deze heb ik als Best answer aangevinkt. Op deze wijze beantwoord je het topic en blijft het te lezen voor andere forumbezoekers. Wie weet kunnen we op deze wijze nog iemand anders van dienst zijn.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X