Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Contactpersonen overzetten naar de app personen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Contactpersonen overzetten naar de app personen

    Omdat live mail niet meer ondersteund wordt door microsoft heb ik de app mail geinstalleerd.
    Ik krijg echter de contactpersonen niet overgezet. Ben dus begonnen deze handmatig in te voeren in outlook.com en dat zou voldoende moeten zijn om ze ook de in de app personen te krijgen. Helaas lukt dit helemaal niet. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
    Bij voorbaat dank,
    Anton

  • #2
    Niet het antwoord wat je zoekt maar waarom niet overgaan naar thunderbird mail ipv outlook.com?
    Heel makkelijk te backuppen met mozbackup en er is ook een android app van. Alle oude mail overzetten van live mail is wat lastig en heb ik dus ook niet gedaan. Live mail bewaar ik dus gewoon op mijn pc als programma om oude mail te bekijken maar kan er dus op de tijd uit. Wel heb ik in thunderbird ook wel alle mailadressen opnieuw moeten invoeren want importeren ging niet..

    Reageer


    • #3
      Kom je hier verder mee: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-con...-naar-personen ?

      Reageer


      • #4
        Anders kun je misschien nog eens in dit topic kijken.

        Reageer


        • #5
          Hallo antonzaman,

          We zijn inmiddels flink wat dagen verder. Is het gelukt om de contactpersonen over te zetten of heb je dit handmatig gedaan?

          Reageer


          • #6
            Mijn beste Sandra,
            Erg attent om nog eens navraag te doen. Helaas is het niet gelukt en heb ik alles dus maar handmatig overgezet.
            Een vervelend klusje met dank aan Microsoft.

            Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017.

            Reageer


            • #7
              Ach.. Dat is inderdaad naar!
              Maar goed, de contactpersonen zijn overgezet en voorlopig hoef je dat niet nogmaals te doen (omdenken).

              Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2017!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X