Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Webmail gebruiken in de strijd tegen de spam

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webmail gebruiken in de strijd tegen de spam

    De laatste tijd gebruik ik mijn webmail in de strijd tegen spam. Waarschijnlijk is de spamfilter uitgeschakeld en komt dit de 19e december weer terug, hopelijk
    Maar ik haal nu niet zoals gewoonlijk mijn mail binnen op WLM maar schift ze eerst op spam alvorens mijn echte mail definitief binnen te halen.
    In overleg met Jacco Vasseur van [email protected] probeer ik de spam door te sturen met de nodige voorzorgsmaatregelen, zoals geen onderwerp, alleen in bijlagen enzo enzo.
    Maar aangezien ik hiervoor zelden op mijn Webmail heb gewerkt mis ik de handleiding hieromtrent. Waar staat het want het zoeken werkt niet!,
    Bovendien zijn er verschillen tussen de 2 webmails, zoals op primair adres als op extra adres. Op primair wel unwanted en archives en op extra niet. (zie bijlages). En dan blijf ik nog met vele andere vragen zitten.
    Dus het verzenden naar [email protected] werkt voor geen meter, mijn webmails lopen vol met die rotzooi dus help !!!!,

  • #2
    helemaal begrijpen doe ik het niet
    je hebt heel veel last van spam.
    daar behoort een filter op, maar dat is er nu kennelijk even niet.
    dus moet je maar even handmatig de strijd tegen spam aangaan.

    maar waarom doe je dat in webmail ??
    een omgeving, die niet gemakkelijk werkt en waar je wellicht weinig ervaring mee hebt.
    laat ze gewoon binnenkomen in jouw emailprogramma en stuur ze van daar uit door.
    en verwijder ze daar dan ook, uiteraard zonder ze te openen, o.i.d.

    Reageer


    • #3
      [email protected] er niks meer aan.
      En voor in rustiger dagen: waar kan ik de handleiding van Webmail dan wel vinden voor de verschillen tussen primair, extra e-mailadres en verdere layout?

      Reageer


      • #4
        Misschien heb je hier iets aan hillebrecht.

        http://www.albregtse.nl/lessen/webmail/webmail.pdf

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door adje
            Misschien heb je hier iets aan hillebrecht.
            http://www.albregtse.nl/lessen/webmail/webmail.pdf
            Atje, bedankt !

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X