Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email

    Postvak in email's zijn telkens verdwenen. Hoe kan dit

    Thea

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door theavb
    Postvak in email's zijn telkens verdwenen. Hoe kan dit

    Thea
    Heb op de vraag nog geen antwoord gehad??

    Reageer


    • #3
      Hier wel webmail, maar je zou natuurlijk ook de klantenservice kunnen bellen.

      Reageer


      • #4
        Hallo Thea.
        De mail in je Postvak verdwijnt steeds.
        Graag wat meer info, zoals:
        + met welk programma bekijk je de mail/haal je de mail op?
        + Is dit account pop3 of Imap geconfigureerd?
        + Bekijk je de mail of haal je de mail met meerdere apparaten op
        + Is het mailaccount dan op diverse apparaten wel gelijk geconfigureerd?
        + Geen berichtregels ingesteld?

        Als je bijv. op het ene apparaat Imap en het andere Pop3 ( zonder kopie op de server) hebt ingesteld en je haalt je mail op met het apparaat met Pop3 verdwijnt het van de Server en daarmee ook voor het apparaat met Imap.
        Ben je

        Reageer


        • #5
          Goedemiddag,

          Ik heb het rijtje inmiddels even nagelopen,
          Want ik haal de email op meerdere apparaten binnen.
          Heb inmiddels op iPad het veranderd in pop3 account

          Reageer


          • #6
            Pop3 betekent wel dat je de mail ophaalt en deze dus niet op de server achterblijft tenzij je kopie op de server hebt ingesteld. Anders zie je de mail niet meer op het andere apparaat. Controleer goed of je op alle apparaten waar je POP3 hebt ingesteld OOK kopie op de server achterlaten hebt aangevinkt.

            Wil je op verschillende apparaten de mail zien, is Imap aan te bevelen of POP3 met kopie op server achterlaten.

            Zie uitleg POP3/Imap: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=187,E=0000063219892748802,K=1155,Sxi =6,case=guid({725E02BA-0AD1-4072-8902-68B2182919BC}),TS=ZeelandnetNL_2016

            Reageer


            • #7
              Dank u wel voor u reactie ik ga het allemaal zo instellen in de uitleg die u er bij gestuurd heeft. Dan hoop ik dat mijn e-mails niet meer verdwijnen.

              Gr. Thea

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door theavb
                Oorspronkelijk gepost door theavb
                Postvak in email's zijn telkens verdwenen. Hoe kan dit

                Thea
                Heb op de vraag nog geen antwoord gehad??
                Hallo Thea,

                Op het forum is niet continu iemand van DELTA aan het werk. Daarom is het een forum
                Soms duurt het iets langer voor een andere gebruiker in de gelegenheid is om jouw vraag te beantwoorden.

                Is het inmiddels gelukt?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                  Oorspronkelijk gepost door theavb
                  Oorspronkelijk gepost door theavb
                  Postvak in email's zijn telkens verdwenen. Hoe kan dit

                  Thea
                  Heb op de vraag nog geen antwoord gehad??
                  Ik hoop van wel, even weer afwachten dat ze weer niet verdwijnen

                  Hallo Thea,

                  Op het forum is niet continu iemand van DELTA aan het werk. Daarom is het een forum
                  Soms duurt het iets langer voor een andere gebruiker in de gelegenheid is om jouw vraag te beantwoorden.

                  Is het inmiddels gelukt?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X