Heb tijdelijk mijn e-mail van Zeelandnet doorgeschakeld via MijnDelta.
Als service hierop krijg een e-mail met als onderwerp: "U heeft de doorstuurregel voor ...............@ZeelandNet.nl uitgeschakeld"
In de e-mail zelf staat keurig aangegeven dat de e-mail is DOORGESCHAKELD wat ook de bedoeling was maar dus erg verwarrend.
Misschien beter om het onderwerp van de e-mail te wijzigen in : U heeft de doorstuurregel voor .........@ZeelandNet.nl INgeschakeld" in plaats van UITgeschakeld.
Als service hierop krijg een e-mail met als onderwerp: "U heeft de doorstuurregel voor ...............@ZeelandNet.nl uitgeschakeld"
In de e-mail zelf staat keurig aangegeven dat de e-mail is DOORGESCHAKELD wat ook de bedoeling was maar dus erg verwarrend.
Misschien beter om het onderwerp van de e-mail te wijzigen in : U heeft de doorstuurregel voor .........@ZeelandNet.nl INgeschakeld" in plaats van UITgeschakeld.
Reageer