Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tip: e-mail backup software

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tip: e-mail backup software

    Ontvang je je e-mail lokaal op een pc via POP3, of wil je om een andere reden een back-up maken van je e-mail voordat je deze van de server verwijdert?
    Kijk dan eens naar Mailstore 10, gratis software waarmee je een backup van al je e-mail kunt maken. De e-mail in de backup blijft doorzoekbaar in het programma.

    Wat uitleg over het programma vind je hier,

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
    Ontvang je je e-mail lokaal op een pc via POP3, of wil je om een andere reden een back-up maken van je e-mail voordat je deze van de server verwijdert?
    Kijk dan eens naar Mailstore 10, gratis software waarmee je een backup van al je e-mail kunt maken. De e-mail in de backup blijft doorzoekbaar in het programma.

    Wat uitleg over het programma vind je hier,
    Goeroe, bedankt voor je tip. Gelijk aan de slag gegaan met downloaden van 't exe.bestandje maar ik kreeg een waarschuwing van Norton dat er iets niet goed is. Waarschijnlijk door het onbekende van dat bestandje, dus ik ga er niet mee verder. Helaas, wellicht later....

    Reageer


    • #3
      voorzichtigheid is de moeder van de porcelijnkast.
      dus ben je goed bezig.
      maar een dergelijke waarschuwing van Norton, is niets meer dan een waarschuwing.
      je kunt het gedownloade programma wellicht ook afzonderlijk laten scannen.
      dan weet je iets meer.

      Reageer


      • #4
        Die foutmelding geeft hij bij mij ook, maar ik denk echt niet dat GoeRoe je nu naar malware oid heeft verwezen.

        Het is een bekend programma wat bij een afzonderlijke scan safe is.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Die foutmelding geeft hij bij mij ook, maar ik denk echt niet dat GoeRoe je nu naar malware oid heeft verwezen.

          Het is een bekend programma wat bij een afzonderlijke scan safe is.

          Reageer


          • #6
            @Hillebregt

            Er is van de week (5-12-16) nog een kleine update geweest, en nu geeft de virusscanner geen enkele foutmelding meer weer bij opstarten.
            (installeren van het programma)

            Ik heb het zelf geprobeerd en het werkt voor de rest goed.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X