Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Emailadres voorgoed verloren & smartTV koppeling?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Emailadres voorgoed verloren & smartTV koppeling?

    Aangezien ik een maand geleden woonachtig ben in het Hospice van Ter Reede heb ik mijn "All in One" pakket opgezegd.
    Nu blijkt mijn zo'n 20 jaar oude Emailadres gisteravond van een uur of 9 vervallen te zijn.
    Is dit terug te draaien?
    Ook merkte ik dat m'n Smart TV niet meer werkt.
    Is dat dan ook gekoppeld?

  • #2
    Hallo JoopR13,

    Welkom op het forum. Oei, dat is vervelend!
    Op het moment dat er een abonnement wordt opgezegd vervalt het e-mailadres. Het is niet mogelijk om deze als losse dienst bij ons aan te houden.

    Heb je via Ter Reede een internetabonnement?
    Is er iemand in de omgeving die een extra e-mailadres voor je kan aanmaken bij zijn of haar abonnement? Dan kun je namelijk toch gebruik maken van het e-mailadres.

    De SmartTV moet gekoppeld zijn aan een internetverbinding om daar gebruik van te maken. Ook moet de coax kabel verbonden zijn met een (hoofd)aansluiting. Op het moment dat je ook het DELTA Digitale TV abonnement hebt opgezegd inclusief extra pakketten kan het zijn dat je minder zenders te zien zijn, omdat deze niet meer tot je abonnement behoren. De standaard zenders via je Smartcard zijn overigens gewoon te zien op het moment dat Ter Reede een tv aansluiting heeft via Delta. Wat voor melding krijg je op de TV?

    Als je na deze informatie hulp nodig hebt laat het me dan weten. Ik ben te bereiken via de e-mail; [email protected].

    Reageer


    • #3
      Mijn TV-abonnement was gewoon de eenvoudigste variant, dus zonder extra- of uitbreidings-pakket. Ik had zo'n 50 zenders op m'n "TV Guide" staan, waarvan er overigens enkelen niet werkten.
      https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.ne...85048331d5.jpg
      De melding die ik krijg op de TV is dat de zender gecodeerd is en moet controleren of de CI+ module & de smartcard correct zijn geplaatst.
      https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.ne...66d569b8d0.jpg
      Welnu, dat zijn ze.
      Als ik SmartTV wil gebruiken krijg ik de melding: Sluit de TV via Router en Netwerkkabel aan op Thuisnetwerk.
      Ook dat is gedaan.
      In de voorgaande weken ging dan ook alles prima.
      Kan ik wellicht een nieuwe Internet en TV aansluiting bestellen, of is de opzegging te annuleren, of weet u nog een andere oplossing?

      Reageer


      • #4
        De zender die je aangeeft speelt vanaf 21.00 uur. Maar het is wel zo dat je een afbeelding moet zien.
        Deze zender staat bij ons in de lijst op 750, bij jou zie ik nummer 50 staan. Wil je eens de zenders opnieuw opzoeken vanaf de fabrieksinstellingen?
        Hier

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X