Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pop windowslivemail account verwijderd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pop windowslivemail account verwijderd

    Hallo,

    In windows live mail is een lange tijd een zeelandnet email adres in gebruik is geweest met pop server instellingen.

    Deze account is per ongeluk verwijdert uit het programma windows live mail.

    Is het mogelijk om de postvak-in of een gedeelte hiervan terug te halen? Als ik de account opnieuw toevoeg is er natuurlijk geen mail binnen te halen want dat is niet meer aanwezig op de server. Wegens pop gebruik.

    Toch hoop ik dat iemand iets weet i.v.m het feit dat er belangrijke mail nu verloren is van deze mensen.

    Een jaar terug zou geweldig zijn.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Deboogaard
    Hallo,

    In windows live mail is een lange tijd een zeelandnet email adres in gebruik is geweest met pop server instellingen.

    Deze account is per ongeluk verwijdert uit het programma windows live mail.

    Is het mogelijk om de postvak-in of een gedeelte hiervan terug te halen? Als ik de account opnieuw toevoeg is er natuurlijk geen mail binnen te halen want dat is niet meer aanwezig op de server. Wegens pop gebruik.

    Toch hoop ik dat iemand iets weet i.v.m het feit dat er belangrijke mail nu verloren is van deze mensen.

    Een jaar terug zou geweldig zijn.
    Als er niets meer op de server staat ben ik bang dat alles kwijt is.
    Als je geen kopie van live mail gemaakt hebt is het verdwenen met het account zover ik weet.

    Reageer


    • #3
      Al eens laten zoeken naar de verwijderde mails ( verborgen bestanden/systeembestanden weergeven in beeld) naar *.eml

      Vindt Recuva ook geen mailtjes meer: https://www.piriform.com/recuva

      In de opslagmap?
      ( https://www.piriform.com/recuva/feat...deleted-emails }

      Reageer


      • #4
        Hallo Deboogaard,

        Welkom op het forum.

        Als er geen mail bewaard wordt op de server wordt het inderdaad lastig.
        Lukt het niet of durf je de opties van Ptrol niet aan? Laat er dan een computerexpert naar kijken, wellicht dat zij wat voor je kunnen betekenen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X