Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

volle mail box

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • volle mail box

    Krijg steeds mededeling mail box vol. Dit is voor ons onbegrijpelijk want mail box wordt regelmatig geleegd.
    Nu staat hij op IN 351 en UIT 74,2 ra ra hoe kan dat.

  • #2
    Maak je ook de Prullenbak schoon?
    Ga eens naar Webmail en controleer eens of de verwijderde mail niet in de Prullenbak staat.

    Heb je dit al eens gelezen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=89,E=0000062783978733824,K=8017,Sxi= 5,case=guid({B99A086A-1AB7-412F-B3E2-5D2E606A296B}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #3
      Kijk ook eens in de web - mail , alle mail via je hoofd mail adres staat daar in.

      groeten , 2245

      Reageer


      • #4
        Bij het bekijken van web mail staat in het cirkeltje 35% dus daar staat hij dus niet vol.
        Of begrijp ik het verkeerd??

        Reageer


        • #5
          [img]60d822d2-7792-4b69-9904-d23edcee449a.jpg[/img]

          Click op het percentage en je ziet de inhoud van het mailaccount.

          Je mailboxdatagrootte is dan dus voor 35% gebruikt.

          Van wat krijg je de melding dat je mailbox vol zou zijn? Of van een persoon?
          Misschien van iemand die je een mail probeert te sturen?
          Zo ja, overschrijdt die mail dan niet de toegestane grootte?

          Reageer


          • #6
            Dan kan hij toch nooit vol zitten???

            Reageer


            • #7
              Nee, maar wel krijgt iemand de mail terug wanneer deze de grootte overschrijdt: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=133,E=0000062456546197763,K=3752,Sxi =11,case=guid({53B64207-0C37-4785-98FB-7B972672B1AB}),TS=ZeelandnetNL_2016

              Nogmaals de vraag waar de melding vandaan komt?

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Ik krijg het bericht binnen van jeroen de Graaf
                  Manager Custumer Operetions dat de box 95% vol zit.
                  Wat volgens de pip niet klopt

                  Reageer


                  • #10
                    Had je na die melding via PIP of Webmail je mailaccount opgeschoond?

                    Gebruik je programma en hoe is mailaccount geconfigureerd ( POP3 of Imap)?
                    Dit om uit te sluiten dat mailaccount weer volloopt bij openen programma.

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Jandan,

                      Is het inmiddels gelukt om je e-mailbox leeg te krijgen?

                      Reageer


                      • #12
                        Omdat er verder geen reactie meer komt op dit topic markeer ik hem als beantwoord.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X