Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Inzicht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Inzicht

    Gaat Delta Inzicht ten onder aan eigen succes ?

  • #2
    Alle berichten van FPSupport gelezen?

    1.
    Oorspronkelijk gepost door FPSupport
    Er is momenteel een probleem op onze servers.
    De data voor elektriciteit, gas en water worden niet verwerkt, dus jullie grafieken blijven leeg.
    Echter, de data is nog wel beschikbaar, en zal zichtbaar worden van zodra er terug verwerking is.
    Gegevens zijn dus niet verloren aan het gaan.

    Pluggen en thermostaten kunnen perfect bedient worden vanop afstand, en live verbruik wordt ook weergegeven.
    Grafieken voor thermostaten blijven ook gewoon doorlopen.

    Onze excuses voor het ongemak, en ik zal een update geven van zodra we meer weten.

    Groeten,

    Sven
    FP Support

    en

    2.

    Oorspronkelijk gepost door FPSupport
    Beste,

    Vanavond zullen we een patch uitrollen rond 22u, waarbij heel het platform max 15 minuten offline gaat.
    De verwerking van gegevens zal nog wel tijd en rekenkracht in beslag nemen, dus in de loop van dinsdag zullen er op dagbasis terug grafieken zijn, maar week/maand/jaar niveau worden overnacht verwerkt, dus ik weet niet of die morgen al beschikbaar zijn. Dat zal eerder vanaf woensdag terug te raadplegen zijn.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft meegebracht.

    Groeten,

    Sven
    FP Support.

    Reageer


    • #3
      maar dat het probleem groter is, dan gedacht, is wel duidelijk.
      misschien kan Sven een update geven ??

      Reageer


      • #4
        Bedankt Ptrol en fred44nl,

        Het eerste berichtje van Sven heb ik inderdaad gelezen maar door het een of ander heb ik toch het tweede bericht gemist over het uitrollen (??) En op welke tijd dit laatste bericht geplaatst is weet ik ook niet.

        Dus bij elkaar opgeteld: afwachten dan maar weer.

        Reageer


        • #5
          Zo zie je maar, dat als berichten over storingen en oplossingen her en der op het Forum vermeld staan, je er makkelijk een over het hoofd ziet.

          Ik had daarom gevraagd waarom dergelijke mededelingen over storingen niet bij de Storingen en Onderhoud staan? Dat is toch de plek bij uitstek waar je eerst kijkt.

          Helaas is daarop niet gereageerd.

          Reageer


          • #6
            de huidige situatie is slechter dan enkele dagen geleden.
            nu komt alleen het huidige verbruik van de elektra-meter nog correct in beeld.
            zowel de gas- als de elektra-meter worden op dit moment niet meer elk kwartier uitgelezen. nu is het iets van "af en toe".
            maar ze zijn er ongetwijfeld hard mee bezig.
            ik ben wel blij, dat ik naast mijndeltainzicht nog een andere manier heb om m'n slimme meters in de gaten te houden. hierbij worden de gegevens weliswaar "slechts" 1x per opgehaald.
            maar ook dat gaat niet altijd vlekke(n)loos

            Reageer


            • #7
              Beste Fred44nl,

              Je zegt: "ik ben wel blij, dat ik naast mijndeltainzicht nog een andere manier heb om m'n slimme meters in de gaten te houden. hierbij worden de gegevens weliswaar "slechts" 1x per opgehaald.
              maar ook dat gaat niet altijd vlekke(n)loos".

              Je doelt waarschijnlijk op Enelogic. Mooi programma met goede overzichten. Vooral in Dasboard het voorschotblokje vind ik goed. Maar wat je zegt. Niet alles vlekkeloos en niet a la minute, zoals in Delta Inzicht iedere 5 seconden (!), als het werkt tenminste. Maar de twee programma's gecombineerd: prima!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X