Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prullenbak legen e-mail op smartphone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prullenbak legen e-mail op smartphone

    Hoe kan ik de oude e-mails uit de prullenbak van mijn smartphone verwijderen? De recente mails kan ik probleemloos verwijderen , maar er staan waarschijnlijk nog 1229 oude mails in de prullenbak. Als ik op "meer e-mails" druk komen er geen e-mails.

  • #2
    Gaat het om een zeelandnet mailaccount en imap geconfigureerd?
    Ga dan naar Webmail en verwijder ze uit de Prullenbak.

    Reageer


    • #3
      Hallo ajbroodman,

      Welkom op het forum.
      Als het een Zeelandnet e-mailadres is zou de webmail een optie zijn.
      Als het geen e-mailadres is van Zeelandnet zou je misschien ook via een webmail het adres kunnen benadren.

      Wil je laten weten of het gelukt is?

      Reageer


      • #4
        Ik verwijder ze door linksboven op postvak in te drukken dan kun je naar prullenbak rechtsboven meer alles selecteren en wissen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door simonjan
          Ik verwijder ze door linksboven op postvak in te drukken dan kun je naar prullenbak rechtsboven meer alles selecteren en wissen.
          Wil je het probreren via onze webmail. die kun je benaderen door naar www.zeelandnet.nl toe te gaan en op de knop webmail te klikken. Je logt in met je
          Zeelandnet gebruikersnaam ( je e-mailadres zonder @zeelandnet.nl) en het bijbehorende wachtwoord.

          Reageer


          • #6
            Via de webmail van zeelandnet heb ik inderdaad de prullenbak helemaal leeg kunnen maken op mijn laptop, maar op mijn smartphone staat nog steeds dat er 1229 mails inzitten. De actuele mails kan ik wel verwijderen maar juist deze 1229 kan ik nergens vinden. Ik heb een Galaxy Grand prime toestel.:?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door ajbroodman
              Via de webmail van zeelandnet heb ik inderdaad de prullenbak helemaal leeg kunnen maken op mijn laptop, maar op mijn smartphone staat nog steeds dat er 1229 mails inzitten. De actuele mails kan ik wel verwijderen maar juist deze 1229 kan ik nergens vinden. Ik heb een Galaxy Grand prime toestel.:?
              Kijk hier eens.
              https://www.gebruikershandleiding.co...ng-650504.html

              Reageer


              • #8
                Had ik al gedaan maar in de handleiding voor mijn toestel staat hier ook niets over.

                Reageer


                • #9
                  @ajbroodman

                  Heb je het volgende al geprobeerd.
                  • In je Postvak IN klik je bovenaan op Postvak IN met het pijltje erachter.
                  • Dan zie je onderin staan Prullenbak als het goed is.
                  • Klik hierop en selecteer een e-mail door deze lang aan te klikken.
                  • Hierna klik je bovenin op het hokje voor het cijfer 1 en boven het woord Alles. Je selecteerd dan alle e-mail.
                  • Dan klik je rechts bovenin op Wissen.


                  Kijk ook eens of je bij de mappen waar ook Prullenbak staat een map Trash ziet staan. Staat daar misschien e-mail in?

                  Je geeft aan dat je alles al verwijderd hebt via de Webmail. Heb je ook de prullenbak geleegd in de Webmail?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo ajbroodman,

                    Heb je de werkwijze van Caroline uitgevoerd? Wat is het resultaat?

                    Reageer


                    • #11
                      Helaas ik kom geen stap verder. Ik vind nergens postvak in met een pijltje er achter.Ook kan ik op mijn smartphone geen map met Trash vinden. Helaas.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door ajbroodman
                        Helaas ik kom geen stap verder. Ik vind nergens postvak in met een pijltje er achter.Ook kan ik op mijn smartphone geen map met Trash vinden. Helaas.
                        Probeer het eens bij een winkel die deze verkoopt.
                        Wellicht weten ze het daar wel en is het iets simpels.

                        Reageer


                        • #13
                          Lijkt mij de beste oplossing. Bedankt.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X