Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Drafts postbus verdwenen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Drafts postbus verdwenen

    Sinds 3 weken is de postbus Drafts in mijn mail verdwenen op mijn iPad.
    Hierin had ik belangrijke mails opgeslagen. Hoe kan dit verdwenen zijn?

  • #2
    Graag wat meer gegevens:
    + imap?
    + welk type account (gmail/Hotmail/zeelandnet etc.)

    Staat deze map ook niet in Webmail zo ZeelandNet account?

    Ook niet in beeld te brengen met: http://www.imore.com/how-quickly-acc...phone-and-ipad

    Reageer


    • #3
      IMAP is mail.zeelandnet.nl en account ook zeelandnet.
      Drafts stond altijd in het kolom links onder inkomend, concepten,verstuurd,trash, ect. Nu is er ineens archief voor in de plaats gekomen maar alle opgeslagen mail zijn weg

      Reageer


      • #4
        En ook niet op te roepen zoals in link staat weergegeven?

        Reageer


        • #5
          Acsy, kun je via de webmail (link bovenaan deze pagina) de betreffende map wel vinden?

          Reageer


          • #6
            Ik heb gekeken naar die link maar iconen zijn niet terug te vinden op mijn iPad. Heb de webmail ook nagekeken en daar staat concepten en daarnaast draft met een v. Maar in concepten staat niets. Wel heb ik het idee dat de Drafts verdwenen zijn na de nieuwe update van Apple maar heb bij Apple hier niets van terug gevonden

            Reageer


            • #7
              Misschien zijn die concept-berichten alleen op het apparaat opgeslagen. In dat geval weet ik niet of ze er nog zijn.

              Ik lees in deze tip dat je bij je concepten kunt komen door het 'Nieuw bericht' icoontje lang in te drukken. Kun je dat eens proberen?

              (Nog even los daarvan: die map is bedoeld voor nog niet verstuurde berichten, niet om belangrijke mails in te bewaren...)

              Reageer


              • #8
                Hallo acsy,

                Welkom op het forum.

                Wat vervelend dat de map drafts ineens verdwenen is.
                Kijk je gewoon via de mail van de iPad zelf? Kun je dan wellicht iets terug vinden bij de instellingen van de iPad, daar staat ook een optie Mail, hierin staan de accounts. Als ik zelf op een account klik zie ik bij geavanceerde opties de mogelijkheden van de mappen.
                Wellicht kun je op deze wijze drafts terug krijgen.

                Reageer


                • #9
                  Ik kijk naar de mail via mijn iPad 2. Ik heb gekeken in de mappen en Drafts staat met een groen vinkje, echter niet als ik terug ga naar mijn mail.
                  Ik heb alles geprobeerd want mensen op dit forum aangereikt hebben, mijn dank hiervoor, maar niets helpt.
                  Ik denk dat ik zal moeten accepteren dat de postbus Drafts verdwenen is, waar kan ik dan het beste mijn mail opslaan die ik wil bewaren?

                  Reageer


                  • #10
                    Ongelooflijk, na vanalles geprobeerd te hebben heb ik de Drafts postbus terug staan, hij is wel leeg maar terug.
                    Ik weet niet hoe dit gekomen is maar het zal zeker door jullie hulp komen! Nogmaals allemaal bedankt

                    Reageer


                    • #11
                      Wat fijn dat de map terug is

                      Wil je het antwoord kiezen wat volgens jou het best geholpen heeft?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door acsy
                        Ik denk dat ik zal moeten accepteren dat de postbus Drafts verdwenen is, waar kan ik dan het beste mijn mail opslaan die ik wil bewaren?

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb dit geprobeerd maar dat gaat niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door acsy
                            Ik heb dit geprobeerd maar dat gaat niet.
                            Hoe heb je dit geprobeerd?
                            In het mailprogramma of via de webmail?

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X