Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Synology Mailserver

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Synology Mailserver

    Ik heb vanwege het vele spam wat ik ontvang mijn eigen mail server opgezet op mijn synology nas, Maar ik krijg het niet voor elkaar om mail te versturen. Naar zldnet adressen gaat goed maar ik heb een email adres in Australie op de server van internode.on.net en die krijg ik steeds terug ookk hotmail wilde het niet doen. Iemand ook deze opsteling waar het wel werkt ?

    Mijn dank is groot

  • #2
    Ik denk dat dit je niet mee zal gaan vallen, omdat je (waarschijnlijk) mail direct verzend vanaf je eigen kabel modem (met een dynamisch IP-adres)

    Normaal gesproken heeft een mail server een vast IP-adres zelfs dan kan het nog tegenvallen en is het in de praktijk raadzaam om hiervoor een Smart host te gebruiken.

    Waar het in het kort op neer komt dat je alle mail (eigen domein) verstuurd via de smtp server van ZeelandNet ipv vanaf direct vanaf je kabel modem.

    Ik heb geen idee of dat de Synology dit ondersteund zodat dit wellicht een eenvoudigere oplossing is.

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat ik het gewoon laat zoals het is , dank je mapje

      Reageer


      • #4
        Je zult inderdaad een SMTP relay moeten instellen op je NAS, zodat de mail eerst bij ZeelandNet wordt afgeleverd. Die zal het verder kunnen versturen voor je.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Je zult inderdaad een SMTP relay moeten instellen op je NAS, zodat de mail eerst bij ZeelandNet wordt afgeleverd. Die zal het verder kunnen versturen voor je.
          da's een mooi klusje voor het weekend.

          Dank je GoeRoe

          Reageer


          • #6
            Moest bij SMPT zeelandnet kiezen ipv synology, het werkt allemaal prachtig

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X