Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

pop3 instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • pop3 instellen


  • #2
    Loop je instellingen eens na: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V_TpFMua271

    Reageer


    • #3
      Helaas dit werkt ook niet. Geeft fout code aan Denk dat ik iets ergens helemaal verkeerd heb staan. Stond op IMAP met in- en uitgaande server. Nu ik dat veranderd heb naar mail.zeelandnet.nl weet ik die andere server voor IMAP niet meer

      Reageer


      • #4
        Hallo mariannedej,

        Bovenstaande link die Ptrol heeft gedeeld is een stappenplan. Deze kun je volgen zodat je al de juiste gegevens krijgt van de instellingen. Hierbij wordt als eerst gevraagd welk e-mailprogramma je gebruikt. enz.
        Als het niet gelukt is dan zien we je graag terug met waar je vast loopt.

        Reageer


        • #5
          Hoi, Ik had het al als stappenplan uitgevoerd maar mijn probleem is nog niet opgelost. Ik kan wel mail verzenden maar wat ik heb verzonden gaat nog steeds niet naar postvak UIT

          Reageer


          • #6
            mail die je wilt verzenden, komt eerst in Postvak UIT te staan.
            als het verzonden is, dan moet het in Verzonden staan.

            Reageer


            • #7
              die groep heb ik helemaal niet :-P

              Reageer


              • #8
                Welk mailprogramma gebruik je, mariannedej?

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Misschien heb je wat aan deze link dan:
                    https://support.office.com/nl-nl/art...6-d1ce0eabeb2c

                    Reageer


                    • #11
                      is toch om zot van te worden. Nu heb ik eindelijk de verzonden berichten en nu ben ik al mijn inkomende mail kwijt. Zeker op een verkeerd knopje gedrukt. Grrrrrrrrrrrrr. Nog tips welke instelling ik nu weer fout heb. Nieuwe mail wordt gelijk verwijderd en ws naar een andere map verplaatst. Kan alleen niet vinden waar

                      Reageer


                      • #12
                        Misschien een idee om het stappenplan eventjes opnieuw door te lopen?

                        Reageer


                        • #13
                          Hallo mariannedej, is het gelukt om de e-mail weer werkend te krijgen?

                          Reageer


                          • #14
                            Ja denk het wel. Iedereen bedankt voor de tips!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X