Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mailer-daemom undelivered mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mailer-daemom undelivered mail

Heb 3 mailadressen, waarvan er een sinds 2 dagen mailbox volloopt met zo'n duizend per dag Mailer-daemom undelivered mails.
    Terwijl ik toch dit adres al weken lang niet gebruikt heb.
    Hoe kom ik hier van af?

Lijkt er op dat jouw adressen gebruikt worden door een ander om veel mails te versturen. Ik zou proberen het wachtwoord aan te passen voor deze mailadressen of eventueel te verwijderen.

Reageer

Hallo Tim,

Excuseer mijn lompheid,
      Hoe kom ik daar?
      Mijn e-mailadressen staan in de PIP, maar als ik er op klik gebeurt er niets.

Reageer

Reageer

Alles gewijzigd en de mails blijven nog binnenstromen

Reageer

backscatter.

Wat er dan gaande is, is dat er een spammer jouw e-mailadres als antwoordadres gebruikt. De spammer stuurt naar zoveel mogelijk adressen zijn/haar spam. Niet alles hiervan komt aan en dit dient dan retour gestuurd te worden naar de spammer. Alleen gebruikt deze jouw adressen om dit aan retour te sturen. Dit is een buitengewone zure situatie.

Wat je kunt doen om het "op te lossen" is om een regel in Outlook aan te maken waarin alles met de tekst 'undelivered' automatisch verwijderd wordt, zodat je nog wel de normale mails kunt lezen zonder overspoelt te worden. Nu is het wel zo dat dit probleem vaak vanzelf over waait, omdat de spammers weer een ander mailadres gebruiken als antwoordadres. Ik hoop voor je dat deze ellende niet lang gaat duren.

Reageer

Kan dit ook in webmail?

Reageer

Een mailer deamon kan een flink aantal uren later komen, wacht even een aantal uren.

Reageer

Je kan het ook het mail adres verwijderen dan ben je er ook vanaf aangezien je deze toch niet gebruikt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rd1osb
                    Je kan het ook het mail adres verwijderen dan ben je er ook vanaf aangezien je deze toch niet gebruikt.
                    Dat is ook een oplossing, weliswaar wat drastisch.
                    Maar als het mailadres niet gebruikt wordt, kan het net zo goed verwijderd worden natuurlijk.

Reageer

Ik gebruik dat adres voornamelijk om te ontvangen,
                      maar het ziet er naar uit dat de stroom verminderd,
                      Hartstikke bedankt voor jullie hulp weer.

Gr
                      Jaap

Reageer

Graag gedaan en succes!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X