Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

100-en "onbestelbare" mailtjes

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 100-en "onbestelbare" mailtjes

    [email protected]
    Onderwerp: Undelivered Mail Returned to Sender

    This is the mail system at host mail.zeelandnet.nl.

    I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

    For further assistance, please send mail to postmaster.

    If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

    The mail system

    : host mx.yandex.ru[77.88.21.89] said: 554 5.7.1 Message
    rejected under suspicion of SPAM;
    https://yandex.ru/support/mail/spam/honest-mailers.xml
    1472838105-FrfMEQUqpD-fibmixQO (in reply to end of DATA command)

  • #2

    Reageer


    • #3
      Neem dit even door: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...-returned-3754

      Zelf zou ik op dit moment:
      + mijn ww wijzigen ( voor het geval je account gehacked is)
      + mijn pc op virus scannen. Bij voorkeur met een online virusscanner.
      + een scan met MBam Free uitvoeren: https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

      Controleer voor de zekerheid nog even of al deze berichten niet staan in je Postvak uit van je mailprogramma.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Neem dit even door: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...-returned-3754

        Zelf zou ik op dit moment:
        + mijn ww wijzigen ( voor het geval je account gehacked is)
        + mijn pc op virus scannen. Bij voorkeur met een online virusscanner.
        + een scan met MBam Free uitvoeren: https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

        Controleer voor de zekerheid nog even of al deze berichten niet staan in je Postvak uit van je mailprogramma.
        Vanmorgen weer ruim 3000 mailtjes, ik wordt er niet goed van.

        Hoe kan ik mijn bericht aanpassen, zodat ik in ieder geval mijn emailadres uit het originele bericht kan halen?

        Is het een oplossing als ik het account afsluit en dan opnieuw aanmaak met een ANDER wachtwoord (wel hetzelfde adres) of blijf ik dan de "niet af te leveren" mailtjes ontvangen?

        Alvast bedankt voor reacties....

        Reageer


        • #5
          Heb je de pc/laptop wel gescand op virus en met MBam gecontroleerd?


          Berichten zijn maar korte tijd zelf aan te passen. Dit doe je via het pennetje in het bericht recht boven. Een Moderator kan dat altijd voor je doen.

          Gaat het om een extra mailadres of om het primaire?

          Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=188,E=0000062225813340422,K=3058,Sxi =2,dtree=guid({DAD5195F-F15B-411F-A16D-67741FE83971}),TS=ZeelandnetNL_2016#.V8qUgsvr270

          Een extra mailaccount kan je natuurlijk eenvoudig verwijderen.
          Dan ben je er helemaal vanaf.
          Maak dan vooraf een nieuw extra mailadres aan en stuur de berichten die je wilt bewaren door en verwijder het met Spam overladen mailaccount.
          Of het ww wijzigen alleen zal hebben, dat is de ?

          Of gaat het om je primaire mailaccount?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Heb je de pc/laptop wel gescand op virus en met MBam gecontroleerd?


            Berichten zijn maar korte tijd zelf aan te passen. Dit doe je via het pennetje in het bericht recht boven. Een Moderator kan dat altijd voor je doen.

            Gaat het om een extra mailadres of om het primaire?

            Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=188,E=0000062225813340422,K=3058,Sxi =2,dtree=guid({DAD5195F-F15B-411F-A16D-67741FE83971}),TS=ZeelandnetNL_2016#.V8qUgsvr270

            Een extra mailaccount kan je natuurlijk eenvoudig verwijderen.
            Dan ben je er helemaal vanaf.
            Maak dan vooraf een nieuw extra mailadres aan en stuur de berichten die je wilt bewaren door en verwijder het met Spam overladen mailaccount.
            Of het ww wijzigen alleen zal hebben, dat is de ?

            Of gaat het om je primaire mailaccount?
            Het gaat om een extra adres, dat ik sinds mijn abo (ik dacht 1997) in gebruik heb. Nagenoeg al mijn contacten kennen dit adres dus ik wil DIT adres eigenlijk niet kwijt.

            Ik heb inmiddels naar de helpdesk een mail gestuurd met de vraag hoe het wachtwoord veranderen? (of het een oplossing is, geen idee )

            Ik ga ook een berichtregel aanmaken zodat de stroom aan berichten ophoudt of in ieder geval (veel) minder wordt
            En ik heb alle concept en uitgaande post mappen van al mijn account gecontroleerd maar daar staat absoluut niks in. Ook in de map verzonden items kan ik niks vinden dat hiernaar leidt.
            De map "verwijderde items" wordt bij het afsluiten van mijn mailprogramma (Outlook) automatisch geleegd..

            Ik las ook in een ander topic (van ene Tanja) een maand geleden gepost, dat het bij haar na een paar dagen vanzelf ophield.....

            Reageer


            • #7
              Nogmaals een link voor het wijzigen van je ww: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V8qwUMvr270

              Reageer


              • #8
                Gebruik je overigens een SpamFilter?
                Voor bijna alle abonnementen van ZeelandfNet is dit gratis.
                Of tegen kleine maandelijkse vergoeding als aanvulling op je abonnement.
                In te stellen via je PIP en zie link voor instelling: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Gebruik je overigens een SpamFilter?
                  Voor bijna alle abonnementen van ZeelandfNet is dit gratis.
                  Of tegen kleine maandelijkse vergoeding als aanvulling op je abonnement.
                  In te stellen via je PIP en zie link voor instelling: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980
                  Dag Ptrol,

                  Ja, ik heb het spamfilter en virusscanner aanstaan in mijn abo.
                  Ik heb inmiddels mijn wachtwoord op het bewuste account gewijzigd, de ongewenste (spam) mailtjes worden verwezen naar mijn spam map (ongewenste mail) en ik heb de indruk dat het nu opgelost is, of in ieder geval minder.

                  De afgelopen uren heb ik er nog maar een paar gehad.... (maar ik juich nog niet te vroeg):

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo ErikM,

                    kan je aangeven of het inmiddels is opgelost of heb je er nog steeds last van?

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Hi ErikM,

                        Goed om te lezen dat het wel een heeeeeel stuk minder is inmiddels!

                        Wil je nog even het beste antwoord kiezen?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X