Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe werkt precies een alias e-mailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

windows10, jawel, zeelandnetmailadressen.
    Bij mij ziet het er anders uit

Reageer

Hier moet je mee aan de slag: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...nswer=obj(5834)

Reageer

Helaas pindakaas

Reageer

Controleer eens in webmail of je pw wel ok is.

Reageer

pw?
            bedoel je paswoord?
            alles gecontroleerd.

Reageer

Ga naar Webmail ( https://secure.zeelandnet.nl/mail/) ( en log in met dat nieuwe mailaccount + wachtwoord.
              Opent Webmail, dan weet je zeker dat mailaccount actief is en ww in orde.

Je hebt Windows 10.
              Controleer eens of er geen Updates zijn.

Reageer

mislukt

Reageer

Kom je met mailaccount ([email protected]) en het wachtwoord niet in Webmail?
                  Dan zou je wachtwoord mogelijk toch niet juist zijn.

Als dan het geval is, log dan weer eens in op je PIP.
                  Ga naar Tabblad Algemeen en selecteer dat nieuwe mailadres via driehoekje en selcteer het. Wijzig het wachtwoord er eens van .

't Kan daarna wel 1 tot 2 duren voor het mailadres dan te gebruiken is.

Reageer

Ik heb het account wel 5 keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, volgens mij ligt het dan niet meer aan mijn wachtwoord.
                    welk driehoekje?

Reageer

Log in je PIP in.
                      Ga naar tabblad Algemeen.
                      Daar zie je staan wachtwoord wijzigen.
                      Click erop.
                      Click op driehoekje en selecteer je nieuwe mailadres.
                      Wijzig het wachtwoord ervan.
                      Noteer je ww goed.
                      Verwerkingstijd tot 2 uur.

[img]a2240ce2-aece-4bc2-804d-6d8316e35b59.jpg[/img]

Reageer

Hardstikke bedankt voor al je inzet en geduld met mij (en met andere forumbezoekers)
                        Ik heb grote waardering voor jullie.
                        Denk dat ik het maar opgeef, het adres staat daar niet tussen.
                        Kan het met mijn gewone adres ook wel af.

Reageer

Colijnbeveland, het wil er bij mij maar niet in, dat je geen extra mailadres aan kan maken.
                          Daarom heb ik vandaag het zelf maar eens geprobeerd.
                          90 min. later een mailtje naar dit nieuwe mailadres gestuurd en zojuist via Webmail gecontroleerd. Het was aangekomen.

Dus ik zou zeggen, ga opnieuw naar Persoonlijk op de startpagina en log in met je primaire account. Open je PIP en via tabblad Mijn abonnement, e-mail maak je een nieuw extra mailadres aan.

Stuur 90 min. later via je primaire mailaccount een test mailtje naar dit nieuwe mailadres. Controleer eerst via je Webmail of het is aangekomen.
                          Zo, ja voer het dan pas op in Windows Live Mail.
                          Succes!

Reageer

Geloof toch dat we elkaar verkeerd begrijpen, mijn hoofdadres is het probleem niet.
                            Heb al een extra adres en een alias, het extra mailadres kan ik geen wachtwoord aanmaken, en mijn alias, die ik wil gebruiken staat er niet tussen, deze mail ontvang ik natuurlijk wel op mijn hoofdadres(colijnbeveland(niet zelf verzonnen), indertijd door zeelandnet aangemaakt voor mij).
                            Nu heb ik mijn alias verwijderd en dezelfde naam gebruikt om een extra adres aan te maken, maar de zeelandnetpagina staat nu vast.

Reageer

Het gaat ook niet om je primaire mailaccount.
                              Je hebt naar zeggen een extra mailadres aangemaakt.
                              Je kan er echter niet via Webmail mee inloggen.
                              Dus iets klopt er niet.
                              Ook staat het niet in het rijtje van mailadressen waarvan je het wachtwoord kan wijzigen in je PIP.
                              Dit is waar ik vanuit ga.

Ook kan je een nieuw wachtwoord aanvragen voor je extra mailadres:
                              https://secure.zeelandnet.nl/wachtwoord/vergeten
                              Je krijgt er dan een mail voor op je hoofdaccount.
                              Lukt het zo wel?

Zo niet, onderstaand advies eens een geheel nieuw extra mailadres aan te maken.
                              Een nieuw Zeelandnet mailaccount maak je altijd eerst aan in je PIP.
                              Je zal hiervoor dus altijd eerst in je PIP moeten inloggen.
                              Dat doe je altijd met je primaire account + ww ( Persoonlijk rechtsboven op startpagina).

Check dan de aanmaak van het nieuwe mailadres via Webmail enige tijd later.
                              Als het werkt voer het dan pas op in WLM.
                              Dan kan je het oude verwijderen.

Succes verder!

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X