Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pop3 instellen foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Pop3 instellen foutmelding

Hallo,

Ik wil mijn zeelandnetmail instellen op mijn telefoon (samsung galaxy 6s).
    Ik heb hem ingesteld als IMAP want POP3 gaf hij een fout melding dat ik geen mail kon verzenden.

Als ik een e-mail verwijder op mijn telefoon dan komt hij na een paar seconde weer terug in me inbox.

Is dit op te lossen?

Groet Kevin

Hallo Kevin,

Welkom op het forum.
    Welk emailprogramma gebruik je?

Via deze link vind je nog een handleiding voor het instellen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=428,E=0000061957218500867,K=3446,Sxi =14,dtree=guid({787C6D55-06B1-458B-A923-D809E4AAF03B}),TS=DeltaNL_2016.

Reageer

Linda bedankt voor je reactie. Maar dat lost m'n probleem helaas niet op. Hij blijft constant de mail opnieuw in me inbox zetten nadat ik het heb verwijderd. Ik gebruik het standaard mail programma van android

Reageer

Dan kun je bij de uitgaande serverinstelling de verificatie hetzelfde maken als bij inloggen.
        Dit zou het probleem moeten verhelpen.

Reageer

Helaas dat helpt ook niet

Reageer

Is er geen update voor je toestel?

Reageer

Anders het gehele mail account verwijderen van je telefoon en daarna opnieuw aanmaken.
              Ook POP3 hoort gewoon te werken wanneer Zeelandnet je mail provider is.

Reageer

Voer ea handmatig in: https://youtu.be/4FkDBwVr6SY

Reageer

Helaas het lost de klacht nog steeds niet op. M'n toestel is up to date.

Reageer

Ik heb een Galaxy S5 en mijn instellingen staan zoals in dit filmpje http://www.zeelandnet.nl/video/bekij...n_Android.html
                    en bij mij werkt dit gewoon. ik krijg elk email maar 1 keer.
                    Misschien staan je sync settings niet goed, heb je daar al eens naar gekeken ?

Reageer

Hallo Kreijnders,

Wat heb je tot nu toe gedaan om het probleem op te lossen?
                      Heb je de servicevideo bekeken en de instellingen nagelopen?

Reageer

Ik heb vanalles geprobeerd maar niks lost het probleem op. Een paar collega's hebben het probleem ook en die zeggen gewoon niet op je telefoon gebruiken dan is je ergenis ook weg dus dat ga ik dan maar doen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kreijnders
                          Hallo,

Ik wil mijn zeelandnetmail instellen op mijn telefoon (samsung galaxy 6s).
                          Ik heb hem ingesteld als IMAP want POP3 gaf hij een fout melding dat ik geen mail kon verzenden.

Als ik een e-mail verwijder op mijn telefoon dan komt hij na een paar seconde weer terug in me inbox.

Is dit op te lossen?

Groet Kevin
                          Ben je niet vergeten bij de uitgaande service het vinkje uit te vinken van inloggen bij versturen want als die aan gevinkt staat kan je inderdaad geen mail sturen, bij sommige mail apps wil dat nog wel eens aan gevinkt zijn. hoop dat je hier iets aan hebt..

Reageer

Reageer

Volgens mij heb ik de klacht zojuist opgelost. k dacht ik ga eens proberen allebei de mailserver adressen te veranderen.

inkomende pop3-server heb ik als adres gemaakt: pop.zeelandnet.nl dat was pop3.zeelandnet.nl
                              en de uitgaande mail mail.zeelandnet.nl i.p.v. smtp.zeelandnet.nl

Bedankt voor jullie hulp en informatie ik hoop dat de klacht nu is opgelost
                              ik ga het even uitproberen en zal jullie op de hoogte houden of het werkt

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X