Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hele mailbox leeg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hele mailbox leeg

    Kreeg vanochtend bericht dat mailbox voor ruim 80 % vol zat en ik oudste 25 MB kon verwijderen.
    Dus ik ingelogd, mailbox legen. Krijg netjes bericht oudste 25 MB verwijderen ,klik oke aan.
    Dan krijg je nog een scherm waar je ook op oke moet klikken.
    Nu blijkt toch alles weg te zijn. Zat 44 MB in volgens mij. dus ruim boven 25 MB.
    Wat kan er gebeurt zijn. ?
    Was juist zo blij dat je weer die 25 MB weg kon halen en niet handmatig alles moest legen ,zoals tijd het geval was.

  • #2
    Misschien 2 x uitgevoerd?
    Of zat er wellicht toch minder in dan je dacht?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Misschien 2 x uitgevoerd?
      Of zat er wellicht toch minder in dan je dacht?
      Er mag 50 MB inzitten en was 80 % vol ,dus die 44MB klopt wel zo ongeveer .
      En ik kreeg gewoon schermpje voor oke, daar zou ik niet de kans op moeten krijgen per ongeluk 2x op te klikken toch ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door christa
        Kreeg vanochtend bericht dat mailbox voor ruim 80 % vol zat en ik oudste 25 MB kon verwijderen.
        Dus ik ingelogd, mailbox legen. Krijg netjes bericht oudste 25 MB verwijderen ,klik oke aan.
        Dan krijg je nog een scherm waar je ook op oke moet klikken.
        Nu blijkt toch alles weg te zijn. Zat 44 MB in volgens mij. dus ruim boven 25 MB.
        Wat kan er gebeurt zijn. ?
        Was juist zo blij dat je weer die 25 MB weg kon halen en niet handmatig alles moest legen ,zoals tijd het geval was.
        Hoi Christa,

        De mailboxgrootte is afhankelijk van het abonnement dat je hebt. Kijk even op onze website

        Reageer


        • #5
          Minimaal heb je altijd 50 MB , dus kan nooit minder zijn.

          Maar goed zal het volgende keer wel anders doen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door christa
            Minimaal heb je altijd 50 MB , dus kan nooit minder zijn.

            Maar goed zal het volgende keer wel anders doen.
            Het is inderdaad minimaal 50 MB...

            Reageer


            • #7
              Ergens zit er dan toch blijkbaar een foutje want hier staat iets anders (mailbox groottes) ?

              Reageer


              • #8
                Mapje, dat zijn de pakketten.

                Er zijn nog altijd klanten die een los Basis of Midi Internet abo hebben.
                Hiervoor geldt deze 50mb mailboxgrootte.
                Zie ook de link van Naoual.


                Maar als je slechts 1 op het verwijderen van die 25 mb hebt geclickt, is er toch echt iets niet goed gegaan. Daar hoef je niet blond voor te zijn.

                Reageer


                • #9
                  Ok, toegegeven je hebt (al) weer gelijk, maar dan is het misschien toch de moeite waard om voor een pakket (TV & Internet Budget) te kiezen dan zit je tenminste ook niet zo krap met je mailbox grootte.


                  En komt dit probleem (80%) een volgende keer (hopelijk) niet zo gauw meer voor.

                  Reageer


                  • #10
                    Hahah al die benamingen kunnen soms verwarrend zijn

                    Laat het ons even weten als je nog eens 'problemen' ervaart

                    Reageer


                    • #11
                      Naoual, kan je op deze manier nog steeds 25 mb verwijderen?
                      Ik vraag het maar, omdat tegenwoordig de PIP niet altijd up-to-date is!

                      Mapje, maar om nu alleen voor een grotere mailbox een pakket te kiezen, is ook nogal wat.
                      Dan kan je beter een @Hotmail, @gmail etc. aanmaken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        @Naoual, kan je op deze manier nog steeds 25 mb verwijderen?
                        Ik vraag het maar, omdat tegenwoordig de PIP niet altijd up-to-date is!
                        Als je via de PiP de mailbox leegt, dan is dat met 25 MB per keer.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Ok dat is duidelijk, MatthijsL.

                          Dus daar kan voor Christa het niet zijn misgegaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol

                            Mapje, maar om nu alleen voor een grotere mailbox een pakket te kiezen, is ook nogal wat.
                            Dan kan je beter een @Hotmail, @gmail etc. aanmaken.
                            Het kan een argument zijn.
                            Nu is het ook qua prijs en internetsnelheid wel een aanrader. In veel gevallen 'meer voor minder'.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X