ik wil mijn wachtwoord veranderen van gamepoint (spelpunt) maar aangezien ik mijn wachtwoord niet meer weet wil ik dat veranderen,, ik moet dan een code invullen om mijn wachtwoord te veranderen... ik krijg geen email krijgen van gamepoint (spelpunt) en nou zeggen ze daar dat de fout bij jullie ligt,,, omdat sommige e-mails tegen gehouden worden door jullie... klopt dat?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hoi ellesie1968
Welkom op het forum.
Standaard houdt ZeelandNet geen e-mails tegen. Als je gebruik maakt van een Spamfilter kan het zijn dat die te streng is afgesteld of dat je gamepoint per abuis op de blacklist hebt gezet. Gebruik je geen Spamfilter, dan gaat er iets anders fout.
Gamepoint moet dan een bericht retour krijgen met een foutmelding of er gaat iets fout bij het verzenden vanaf Gamepoint.A prudent question is one-half of wisdom
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer