Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail ontvangen en versturen Windows Phone 10 mobile

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail ontvangen en versturen Windows Phone 10 mobile

    Sinds het begin dat ik een nieuwe WindowsPhone (Lumia 950XL) heb, kom ik er achter dat het mij op de 1 of andere manier niet lukt om mijn mail te kunnen lezen of in te stellen. Mijn vorige telefoon was een Nokia Lumia 925, WindowsPhone (8.1 Update), en daar kan het wel op.
    Ik heb zelfs de instellingen van de Lumia 925 overgenomen, helaas zonder succes

    Ondertussen heb ik al mogelijke oorzaken geprobeerd op te lossen, maar zonder een goed resultaat.
    Wie heeft er voor mij toch het juiste antwoord?
    Ter aanvullende informatie; Ik gebruik op dit moment de standaard Outlook Mail van Windows

    Wat mij ook opgevallen is, is dat er wel redelijk veel oplossingen voor de IPhone, Android en IOs maar niet voor WindowsPhone.

  • #2
    Waarschijnlijk staat er in de instellingen toch iets niet goed dan. Kijk eens op onderstaande paginas en loop alles nog eens na (volgens mij kun je de android-instellingen zo overnemen):
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.V5SnQI9OKHs
    of
    http://www.zeelandnet.nl/video/bekij...instellen.html

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door PatrickW
      Wat mij ook opgevallen is, is dat er wel redelijk veel oplossingen voor de IPhone, Android en IOs maar niet voor WindowsPhone.
      Waarschijnlijk vanwege het marktaandeel van Windows Phone.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
        Oorspronkelijk gepost door PatrickW
        Wat mij ook opgevallen is, is dat er wel redelijk veel oplossingen voor de IPhone, Android en IOs maar niet voor WindowsPhone.
        Waarschijnlijk vanwege het marktaandeel van Windows Phone.

        Is momenteel 0,7%....
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Hallo allemaal.
          Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik met deze vraag aankwam, maar het is opgelost!!!
          Het was een kleine instelling die ik toch aan moest zetten (ik weet even niet meer welke, misschien kom ik er nog wel op terug). Nu kan ik wel gewoon mijn mail lezen en eventueel beantwoorden.

          Het antwoord wat jij gaf Jos, was NIET direct het juiste antwoord!!

          Reageer


          • #6
            Hi PatrickW,

            In ieder geval goed om te horen dat het is opgelost.
            Ik ben inderdaad wel benieuwd naar die kleine instelling. Daar kunnen we vast meer gebruikers mee helpen!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X