Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verwijderde mails komen steeds terug in mailbox op tablet en gsm

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verwijderde mails komen steeds terug in mailbox op tablet en gsm

    Hallo.
    Als ik mails verwijder op mijn samsung tablet of op mijn samsung s5 telefoon komen die steeds terug als ongelezen in mijn inbox.
    Op mijn telefoon is dit nog maar pas nadat er een software update is geweest. Dit is heel vervelend.
    Kan er mij iemand hier bij helpen?

  • #2
    Log in met je email account op https://secure.zeelandnet.nl/mail/ en verwijder ze daar

    Reageer


    • #3
      Dat lost het probleem toch niet op. Ik zou willen dat als ik emails op mijn tablet of telefoon verwijder deze dan ook in de prullenbak blijven. Op mijn telefoon was het altijd goed totdat ik een softwareupdate gedaan heb.

      Reageer


      • #4
        dit heeft te maken met verschillende namen voor de Prullenbak en Trash,
        zowel op jouw apparatuur, als bij de email server.

        heb je ook een melding dat een email niet verplaatst kan worden naar de prullenbak ??

        Reageer


        • #5
          Nee daar heb ik geen melding van gekregen. De namen zijn hetzelde. Zowel op tablet als op server is het prullenbak

          Reageer


          • #6
            Hallo Bracke86,

            Welkom op het forum nog

            Is het inmiddels opgelost voor je?

            Anders adviseer ik om de mails even veilig te stellen (opslaan bijvoorbeeld), de app te verwijderen en deze opnieuw te downloaden.
            Mocht het probleem al verholpen zijn, wil je dan nog voor het beste antwoord kiezen?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X