Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • webmail

    Zou er bij Zeelandnet Webmail een emailmelder geprogrameerd kunnen worden?

  • #2
    Krebsia,

    Wat bedoel je met een emailmelder?

    Reageer


    • #3
      Als je een email melder heb dan komt er als je een email ontvangt een figuurtje op je scherm dat kan van alles zijn dan zie je gelijk dat er een email bericht voor je is.

      Reageer


      • #4
        denk niet dat dat kan, maar een smartphone helpt wel.....die geeft hier een signaal als ik mail heb

        Reageer


        • #5
          Via Google kun je PopPeeper vinden en downloaden, werkt goed.

          Reageer


          • #6
            Krebsia

            Ik verwacht niet dat dat mogelijk is met onze webmail. Het staat in ieder geval niet op de planning om te verbeteren.

            Reageer


            • #7
              Incredimail die heeft het wel dus mogelijk is het wel.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door krebsia
                Incredimail die heeft het wel dus mogelijk is het wel.
                Incredimail is ook een programma die op je computer draait om je e-mail te controleren. Dat is dus eigenlijk je e-mailmelder waar je om vraagt. Al zou ik persoonlijk een andere e-mailprogramma gebruiken....
                Het is niet mogelijk om gebruik te maken van een willekeurige computer waarop je vervolgens een melding krijgt vanaf de webmail, zonder iets in te stellen, dat je nieuwe e-mail hebt. Je zal dan altijd eerst moeten inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord. Anders is je e-mailbox niet echt afgeschermd voor ongeauthoriseerd gebruik.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X