Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het Zeelandnet e-mailadres behouden na opzegging / verhuizing

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Het Zeelandnet e-mailadres behouden na opzegging / verhuizing

Onlangs hebben we zowel aan de telefoon als op het forum gemerkt dat er een behoefte is om het Zeelandnet e-mailadres te behouden na opzegging of verhuizing.

We willen graag in kaart brengen hoe groot deze wens is. Leeft dit ook bij jou of heb je vrienden, familieleden of kennissen er over horen praten?

De meeste providers bieden het behouden van het e-mailadres tegen betaling aan. Zou je er voor willen betalen en wat voor bedrag vind je redelijk. Wat verwacht je van deze dienst?

Reageer

Reageer

Ik zou het niet houden. Kleine moeite om al je contacten je nieuwe email-adres door te mailen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kwek
          Ik zou het niet houden. Kleine moeite om al je contacten je nieuwe email-adres door te mailen
          Dat hangt er maar net vanaf hoeveel contacten je hebt.

Ik zie er de meerwaarde wel van in.

Reageer

Misschien kan er verschil gemaakt worden tussen het behouden van een doorstuuradres en een volledige mailbox. Bij bijvoorbeeld Transip kan ik een doorstuurservice toevoegen voor 5 euro per jaar. Hebben ze ook weinig werk (en dus support) aan. Een volledige mailbox is natuurlijk duurder. Aangezien het goedkoopste internetabonnement 17,50 kost en e-mail daar maar een onderdeel van is zou ik daar eerder kiezen voor 5 euro per maand.

Een derde optie, misschien wel zo handig: aanbieden om alle e-mail van het hoofd-mailadres, aliassen en andere mailboxen door te sturen gedurende een jaar voor eenmalig tien euro.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vulpen
              Oorspronkelijk gepost door Kwek
              Dat hangt er maar net vanaf hoeveel contacten je hebt.

Ik zie er de meerwaarde wel van in.
              Al zijn het er 500. Een bcc'tje in 1 klik naar alle contacten. Althans, met thunderbird.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X