Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Als ik webmail aanklik krijg ik: aanmelden mislukt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Als ik webmail aanklik krijg ik: aanmelden mislukt

    als ik , webmail, aanklik verschijnt onmiddelijk ,aanmelden mislukt,
    kunt u mij zeggen hoe ik dat kan voorkomen.

    bij voorbaat dank

  • #2
    Hallo morcusjoos, welkom op het forum.

    Heb je al eens met een andere browser geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      mag toch niet uitmaken Jos?
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus
        mag toch niet uitmaken Jos?
        Je weet maar nooit. Ik ben al zo vaak tegen dingen aangelopen, die ik met een andere browser niet had. Proberen is een kleine moeite en kan zoveel andere zaken uitsluiten..

        Reageer


        • #5
          Hallo morcusjoos,

          Welkom op het forum.

          Soms is een andere browser inderdaad de oplossing. Heeft met scripts te maken...

          Is het inmiddels gelukt?

          Reageer


          • #6
            ...niet iedereen heeft toch diverse browsers op zijn PC staan????
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Dat klopt, Rinus, maar gelukkig is browsersoftware gratis.
                Werkt het in een andere browser wel, dan weet je dat je het in de instellingen van die andere browser moet zoeken.

                Werkt het in die andere browser ook niet, dan is misschien de gebruikersnaam- en wachtwoord combinatie niet juist.
                Zo is de gebruikersnaam alleen het gedeelte voor @zeelandnet.nl

                Reageer


                • #9
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Jij begrijpt niet veel van software he?

                    Reageer


                    • #11
                      Het werkt ook (met 4 verschillende browsers geprobeerd )
                      Het probleem zit dus zeer waarschijnlijk niet bij Zeelandnet.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                        Jij begrijpt niet veel van software he?
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Je kan ook zelf bij een browser allerlei instellingen veranderen (bewust, maar soms ook onbewust) waardoor allerlei zaken niet meer werken zoals ze voorheen wel deden. Daar kun je de provider toch niet verantwoordelijk voor houden!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Je kan ook zelf bij een browser allerlei instellingen veranderen (bewust, maar soms ook onbewust) waardoor allerlei zaken niet meer werken zoals ze voorheen wel deden. Daar kun je de provider toch niet verantwoordelijk voor houden!
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              ja, natuurlijk
                              helaas is de praktijk een beetje anders.
                              daarom is het een goed idee, om een extra browser achter de hand te houden, voor het geval er ergens iets niet werkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X