Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Via mijn laptop kan ik ineens geen email meer verzenden.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Via mijn laptop kan ik ineens geen email meer verzenden.

    Sinds gisteren kan ik via mijn emailprogramma Windows Live Mail niet meer verzenden.
    Mijn laptop werkt onder windows 10.
    Wel kan ik emails ontvangen.
    Nu heb ik ergens gelezen dat windows dit mailprogramma niet meer ondersteund.
    Klopt dit en wat is de oplossing?

  • #2
    Welk mailaccount heb je in WLM opgevoerd?
    Als dit een mailaccount van ZeelandNet ( [email protected]) is, dan zou je geen problemen moeten hebben.
    Als het een MS account is zoals [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] of [email protected] dan kan dit niet meer via WLM.


    Zie o.a. ook deze topic en deze .

    Zo het niet om een Microsoft Mailaccount gaat, wil je dan hier nog even melden, hoe je dit mailaccount hebt opgevoerd ( pop3 of imap)?

    Is het een MS account dan vind je hier uitleg en opties voor dit probleem.

    Reageer


    • #3
      Controleer eerst even zoals Ptrol zegt, maar zo aan het plaatje te zien gaat het hier waarschijnlijk om een ZeelandNet account.

      Aangaande WLM en een MS account dit

      Reageer


      • #4
        Op de afbeelding die je meestuurde staat beveiligd (SSL) op nee, dit moet ja zijn.
        Mogelijk zijn er ook andere instellingen niet goed meer, kijk eens hier:
        https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...hone-tablet-30

        Indien je MS-accounts gebruikt, zoals Ptrol aangeeft, kijk dan ook eens in de daar aangegeven links!

        Reageer


        • #5
          Je hebt een laptop met windows 10, dan zijn dit de instellingen die je nodig hebt in WLM: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...nswer=obj(5834)

          Reageer


          • #6
            Hoi JukeTheBox,

            Allereerst welkom op het forum

            Heb je dit al kunnen oplossen met de bovengenoemde tips ? Anders zou je hier eens kunnen kijken wat de foutmelding betekent die je krijgt

            Reageer


            • #7
              Het is een zeeland accoount en deze werkt al meer dan 3 jaar vlekkeloos. Gisteren niet en nu spontaan weer wel.
              Dus ik begrijp er helemaal niets van.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JukeTheBox
                Het is een zeeland accoount en deze werkt al meer dan 3 jaar vlekkeloos. Gisteren niet en nu spontaan weer wel.
                Dus ik begrijp er helemaal niets van.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X