Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen mail verzenden via outlook.com programma.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen mail verzenden via outlook.com programma.

    Ik werk met de outlook.com voor het verzenden en ontvangen van mijn mail. Hieraan heb ik ook mijn mailadres van zeelandnet gekoppeld. Het zeelandnet adres heb ik als standaard van adres ingesteld. werk dus met de webversie van outlook.com.
    Het ontvangen van de mail van de zeelandnet server levert geen problemen op. Verzenden ook nooit maar de laatste weken worden de mails niet meer verstuurd en krijg ik ze terug als foutmelding. Maakt niet uit of ik mail verzend via mijn telefoon of een pc/laptop.
    Zeelandnet gebeld, postbox zat te vol.... deze heb ik leeggemaakt maar dit maakt niets uit.
    Instellingen voor inkomend staan op mail.zeelandnet.nl poort 995, uitgaand op 465.
    Aan instellingen is niet veranderd.
    Hoe kan het dat de uitgaande mail niet door de zeelandnet server wordt verzonden?? maar telkens als niet afgeleverd retour komt met code 4.4.7

  • #2
    rcoppoolse, welkom op het forum

    Het eerste dat ik zou controleren (voordat je de lijst van 337164 doorloopt) is of je bij de instellingen van de SMTP server wel hebt aangevinkt dat je bij het verzenden een gebruikersnaam en wachtwoord wilt gebruiken. Standaard staat dat namelijk uit, en dan werkt het niet.

    Reageer


    • #3
      heb idd even gekeken maar vinkje staat aan, daaronder staan gebruiker en wachtwoord ingevuld. Bij verzenden en bij ontvangen is dit het geval.

      Reageer


      • #4
        Hallo rcoppoolse,

        Is het je inmiddels gelukt om mails te versturen? Zo niet, horen we het graag

        Reageer


        • #5
          Nee, mail verzendt nog steeds niet. Wel ontvang ik alle mail.
          Ik verstuur mail via outlook zodat ik overal kan inloggen, werkte altijd prima.
          Versturen via de webmail van zeelandnet gaat wel goed.
          Hoop dat er een oplossing is,

          Reageer


          • #6
            Wat is de exacte melding die je krijgt bij het verzenden van de emails afgezien de 4.4.7?

            Reageer


            • #7
              Via onderstaande link vind je uitleg over de foutmelding 4.4.7
              Ik gebruik outlook.com normaal gesproken niet, maar zie daar wel mijn Zeelandnetadres dat ik gebruik voor mijn Microsoftaccount. Als ik via outlook.com een mail naar een ander Zeelandnetadres verstuur, komt dat wel gelijk binnen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X