Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opschonen webmail werkt niet goed

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opschonen webmail werkt niet goed

    Ik had tevel mails en er stond nog 3% vrij. Nadat ik een 200 had opgeruimd ook uit prullenbak was er nog 35% vrij. Na nog eens een ruim 100 ook weer prullenbak geleegd blijft er nu nog steeds 3% als vrij aangegeven staan.

  • #2
    En als je uitlogt. En dan weer inlogt op je webmail?

    Reageer


    • #3
      hier te lezen.

      Reageer


      • #4
        Al verschillende keren uit- en ingelogd, stand blijft gelijk. Gebruik geen ander emailprog op pc of tablet, doe alles via webmail. Simpel om de oudste mb op te ruimen, maar daar zitten wellicht mails tussen, die ik wil bewaren.

        Reageer


        • #5
          Welk abonnement heb je?
          ZeelandNet heeft de mailboxgrootte van de meeste abonnementen enige tijd geleden namelijk enorm verhoogd.

          Al eens gedacht aan het maken van een 2de mailaccount en in Webmail alle mail die je wilt bewaren naar dit 2de mailaccount door te sturen?
          Dan kan je daarna met gerust hart via pip die 25 mb laten verwijderen.

          Het meest eenvoudige zou zijn met een mailprogramma je mail op je pc/laptop/etc. binnen te halen.
          Als je dit doet met instelling Pop3 (+ bewaren op de server gedurende een X-aantal dagen) loopt je mailbox niet meer vol en raak je mail niet kwijt. dan kan je het op meerdere apparaten ophalen. Of is de keuze via Webmail een bewuste keuze?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door cschults
            Ik had tevel mails en er stond nog 3% vrij. Nadat ik een 200 had opgeruimd ook uit prullenbak was er nog 35% vrij. Na nog eens een ruim 100 ook weer prullenbak geleegd blijft er nu nog steeds 3% als vrij aangegeven staan.
            Wanneer je e-mails verwijderd heeft het systeem soms even de tijd nodig om dit te verwerken. Hierdoor kan je een foutieve indicatie krijgen over de beschikbare ruimte. Als het goed is wordt de beschikbare ruimte inmiddels wel goed weergegeven. Vanaf hier zie ik iig dat er meer dan 3% beschikbaar is.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Hallo cschults,

              Is het inmiddels gelukt met het opschonen van de mail en een correcte weergave van het beschikbare percentage?

              Zo ja, wil je dan het beste antwoord kiezen?

              Reageer


              • #8
                MAANDEN later en de stand is nog steeds 3% ongeacht of ik wel of geen mails verwijder.
                Net weer ruim 100 verwijderd
                Er staan er nu nog 250 maar als er bijv. 495 staan blijft het 3%

                Reageer


                • #9
                  [email protected] omdat ik dan niet meer aanwezig ben. Geeft dan ook een kleine omschrijving van het probleem zodat dit ook voor mijn collega duidelijk is.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Ik kijk niet vaak op het forum en als er per onbeluk een berichtmelding in mijn mail stond ook gemist omdat ik er als ik er even tijd voor maak een heleboel tegelijk selecteer en weggooi.
                    Ik gebruik alleen webmail, heb dus op mijn eigen pc helemaal geen mail staan. Ook niet op tablet we,ke ik laatste jaar heel veel gebruik

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Welk abonnement heb je?

                      Of is de keuze via Webmail een bewuste keuze?
                      Was bewuste keuze zodat ik mijn mail van meerdere locaties, thuis en werk en ergens anders kon lezen etc.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X