Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Krijg mail wachtwoordherstel twitter niet binnen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Krijg mail wachtwoordherstel twitter niet binnen

    Het lukt gewoon niet. Ligt het aan twitter of zeelandnet?
    Ook niet in mijn webmail of bij de spammappen. Niets.
    Het vreemde is dat ik wel andere mail van twitter binnenkrijg.

    [img]f18be0a4-6f95-4944-8375-62aa6164c9c8.jpg[/img]
    [img]8b34e769-645a-4580-a477-88ee517335b5.jpg[/img]

  • #2
    Beste toby, kan het zijn dat het een ander ZeelandNet e-mailadres is dan waar je nu kijkt?
    Zo niet, dan kun je op 'ik heb de e-mail niet ontvangen' klikken'. Werkt dat niet dan heeft Twitter deze instructie om verder te gaan.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Beste toby, kan het zijn dat het een ander ZeelandNet e-mailadres is dan waar je nu kijkt?
      Zo niet, dan kun je op 'ik heb de e-mail niet ontvangen' klikken'. Werkt dat niet dan heeft Twitter deze instructie om verder te gaan.
      Nee, heb 1 mailadres van zeelandnet dat ik gebruik bij twitter.
      Heb ook al hun support gemaild.

      Met die link kan ik ook niets, denk ik. Kan gewoon inloggen, mijn mailadres werkt, maar krijg de resetmail van twitter niet binnen wat ik ook doe.

      Reageer


      • #4
        Niemand?

        Reageer


        • #5
          Kwam hier ook voor.

          Oplossing was ander mailadres aanmaken (outlook of gmail bijv.) en dat invoeren bij twitter.

          Reageer


          • #6
            Dat snap ik niet, Ptrol. Ik kan gewoon niet in mijn account en dat aanpassen/invoeren bij twitter. Wat heb ik dan aan een ander mailadres?

            Reageer


            • #7
              Je kunt via MijnDELTA een forward instellen naar een ander e-mail adres, ik denk dat Ptrol dat bedoelt?

              Reageer


              • #8
                Ok, ik snap het. Geprobeerd, maar ook niets. Een bestaand hotmailadres zou voldoen toch?

                Heb een test mailtje gestuurd van mijn zeelandnet naar dat hotmailadres en het kwam direct aan. Maar van twitter nog niets.

                Reageer


                • #9
                  Bestaand adres zou moeten voldoen ja. Je gaf eerder ook aan dit al met Twitter Support opgepakt gehad? Wat gaven zij aan als oorzaak?

                  Reageer


                  • #10
                    Ook mailtje forumbeheer zeelandnet kreeg ik net binnen op mijn hotmail dus het werkt wel inderdaad.
                    Ja. Nog geen antwoord op mijn mailtje van 2 dagen geleden. ik weet niet hoelang het normaal duurt bij twitter.

                    Reageer


                    • #11
                      Kan je het via SMS in stellen?

                      Je kunt het account als volgt ontgrendelen:
                      1.Log in bij je account.
                      2.Ga naar het bericht Je account is vergrendeld.
                      3.Klik of tik op Mijn account ontgrendelen.
                      4.Vul je telefoonnummer in. Dit telefoonnummer wordt verwijderd nadat de verificatie is voltooid, tenzij het op een andere manier aan je account is gekoppeld.
                      5.Je ontvangt van ons een sms-bericht met een bevestigingscode. Het kan enkele minuten duren voordat je de sms op je telefoon ontvangt.
                      6.Zodra je het sms-bericht hebt ontvangen, vul je de verificatiecode in om je account te ontgrendelen.

                      Als je een e-mailadres aan je account hebt gekoppeld, sturen we ook instructies naar dat adres. Als je geen e-mail van ons ziet, controleer je de map met ongewenste e-mail, het spamfilter of de map Sociaal.

                      Als je meer hulp nodig hebt bij het ontgrendelen van je account, kun je hier contact opnemen met ons ondersteuningsteam.
                      Bron: https://support.twitter.com/articles/20171390#}

                      Je krijgt de ontgrendel mail niet binnen
                      Welk programma gebruik je om je mail op te halen?
                      Is dit een zeelandnet mailaccount of misschien een hotmailaccount welke pop3 is geconfigureerd?
                      In geval het laatste is er een reden te geven.

                      Reageer


                      • #12
                        https://support.twitter.com/articles/110250/

                        Let me know if you need any further assistance!

                        Thanks,

                        Twitter Support
                        http://support.twitter.com
                        @Support

                        Reageer


                        • #13
                          Inmiddels opgelost maar wel via een speciale token van twitter.
                          Het kan zijn dat bij mailaccounts van kleinere providers de/die mail gewoon niet aankomt. Dus heb mijn zeelandnet mail vervangen door een nieuwe van yahoo.

                          Reageer


                          • #14
                            Mooi dat het is opgelost toby.
                            Wil je nog even op 'Beste antwoord' klikken zodat deze vraag als beantwoord wordt gemarkeerd? Bedankt

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                              Mooi dat het is opgelost toby.
                              Wil je nog even op 'Beste antwoord' klikken zodat deze vraag als beantwoord wordt gemarkeerd? Bedankt
                              Gedaan.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X