Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan mijn ontvangen e-mail niet beantwoorden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan mijn ontvangen e-mail niet beantwoorden

    ben paar dagen weg
    krijg wel email binnen maar kan niet beantwoorden??
    ook geen nieuwe mail?
    wat kan ik hier an doen

  • #2
    Beantwoorden als je weer terug ben

    Reageer


    • #3
      Via web mail van zeelandnet kun je mail versturen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Addy
        Via web mail van zeelandnet kun je mail versturen.
        hoi
        kijk hier heb k wat aan
        bedankt addy

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
          Beantwoorden als je weer terug ben
          geen optie

          Reageer


          • #6
            Of:
            Zie Sticky van Jacco over Mail van ZeelandNet .
            Hierin vind je o.a. onderstaande over verzenden mail buiten ZeelandNet Netwerk en oplossing:

            Hoe komt het dat ik geen e-mail kan versturen buiten het ZeelandNet netwerk?
            Bijna alle providers blokkeren poort 25 voor gebruikers buiten het netwerk. Dit is om het doorsturen (ook bekend als relayen) van spam door gebruikers buiten het netwerk van de provider te voorkomen.

            voorbeeld:
            Je bent op vakantie in het buitenland en wil een bericht versturen vanaf je laptop of mobiel apparaat. Zodra je op verzenden drukt zal uw mailprogramma deze e-mail aanbieden bij mail.zeelandnet.nl. De server ziet echter dat het IP-adres, waarvandaan je de mail verstuurt, niet afkomstig is uit het ZeelandNet netwerk. Onze server weet dus niet of je wel recht hebt om e-mail aan te bieden bij mail.zeelandnet.nl. De mailserver zal hierop reageren met een bericht dat de mail niet word geaccepteerd en je de e-mail beter kan aanbieden bij de server van de huidige internet provider (ISP).

            Hoe verstuur ik toch e-mail vanaf een "niet" ZeelandNet verbinding?
            De oplossing hiervoor is eenvoudig. Je wil dat mail.zeelandnet.nl herkent dat je een ZeelandNet gebruiker bent ook al word er verbonden met een 'vreemd' IP-adres. Dit is te realiseren door het gebruik van wachtwoord verificatie. Dit stel je in in de account instellingen van je e-mail programma. Op deze manier herkent onze mailserver jou als gebruiker en kan de mail verder gestuurd worden naar de ontvanger.

            SSL en TLS
            Omdat je nu via een vreemd netwerk e-mail gaat versturen is het aan te raden gebruik te maken SSL of TLS. Deze instellingen zorgen ervoor dat je e-mail word gecodeerd en niet iedereen de e-mail in "plain text" kan meelezen

            Reageer


            • #7
              Uitgaan de mail SMTP, Poort 465
              Kies SSL als beveiligde verbinding
              Uitgaand ook SSL en poort 995
              Zie https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=349,E=0000063413975777283,K=3449,Sxi =16,case=guid({5E7E6668-362E-443F-A38B-CDD9EE0E515A}),TS=ZeelandnetNL_2016

              Reageer


              • #8
                das chinees voor mij

                Reageer


                • #9
                  Ik ben ook wel eens een paar dagen weg en bij mij blijft het gewoon allemaal werken.

                  Reageer


                  • #10
                    Hieronder een uitleg van Moderator Caroline in een andere topic:
                    Oorspronkelijk gepost door Caroline
                    Hieronder zal ik in het kort neerzetten welke gegevens je moet gebruiken. Ik weet niet welk e-mailprogramma je gebruikt dus daar kan ik niet naar refereren.

                    Je gebruikersnaam is het gedeelte voor het @-teken: voorbeeld@zeelandnet.nl
                    De mailservers die je moet gebruiken zijn voor zowel smtp als pop: mail.zeelandnet.nl
                    Als je een IMAP account maakt dan is je inkomende poort: 993
                    Bij een POP account is dit: 995
                    Bij de uitgaande mailserver is het altijd: 465
                    En SSL moet altijd aangevinkt zijn. Zonder SSL kun je namelijk niet buiten je woning (daar waar je ZeelandNet modem hangt/staat) mailen.

                    Kijk ook even bij je accounts of er misschien niet nog een oud account tussen staat die vervelend loopt te doen.

                    Als je er niet uitkomt laat dan nog even weten welk mailprogramma je gebruikt en met welke Windows versie of IOS versie je werkt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door sufferdje
                      das chinees voor mij
                      Addy, neem gewoon even rustig de tijd - en moeite - om de gegeven informatie, inclusief een linkje naar de uitleg van ZeelandNet, te lezen en te vergelijken met de instelling in je mailprogramma.

                      Wij nemen ook de tijd om jou te antwoorden, toch?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X