Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen Windows Live Mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Problemen Windows Live Mail

Hallo Laura,

Heb hetzelfde probleem en de link die je bijgevoegd hebt gaat over een verouderd prog.
    Is er ook een oplossing voor het nieuwe livemail?

Hallo colijnbeveland,

Ik heb jouw probleem even in een apart topic gezet

Maar jij krijgt dus ook de melding in Windows 10 met Windows Live Mail dat het programma verouderd is? Kun je misschien de exacte foutmelding in dit topic plaatsen ? Dan kunnen we gericht naar een oplossing zoeken voor je!

Reageer

Dit geeft livemail telkens aan:

"account herstellen" of "account verouderd"
      daarna altijd het schermpje
      "aandacht vereist"

:?

Reageer

Je geeft aan een probleem te hebben met Windows Live mail, maar je post een schermafbeelding van de Maail app voor Windows 10.
        Aangezien die mail app maar heel beperkte mogelijkheden heeft, is het wellicht verstandig om over te stappen op Windows Live mail...
        http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/essentials

Reageer

Jos, hardstikke bedankt, nu moet ik die mailmelding nog wegkrijgen, (of windows mail verwijderen?)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
            Jos, hardstikke bedankt, nu moet ik die mailmelding nog wegkrijgen, (of windows mail verwijderen?)
            De app is een standaardonderdeel van Windows10 en kan niet zomaar verwijderd worden. Als je Live mail gaat gebruiken heb je overigens van die aanwezige app geen last.

Reageer

De melding blijft, ook zonder de app te openen, maar dat zie ik dan later wel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
                De melding blijft, ook zonder de app te openen, maar dat zie ik dan later wel.
                Ik neem aan dat "account herstellen" niet lukt, maar kun je je account misschien helemaal uit de app verwijderen? Mss dat het probleem dan is opgelost.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X