Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail wilt niet connecten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail wilt niet connecten

    Bij het overzetten van de mail op een nieuw apple apparaat met versie El Capitan 10.11.1 erop wil deze niet connecten met het mail adres dat opgegeven wordt. Ik weet zeker dat het wachtwoord bij het email adres hoort maar dan geeft hij een foutmelding dat de controle van deze is mislukt. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor of heeft een suggestie om het op te lossen? bij voorbaat dank.

  • #2
    Welke servernaam gebruik je?
    Heb je rekening gehouden met hoofd- en kleineletters?

    Reageer


    • #3
      Ik heb dezelfde hardware als jou.

      Instellingen zijn :

      Gebruikersnaam:[email protected]
      Wachtwoord: xxx
      Server voor inkomende mail:mail.zeelandnet.nl
      Server voor uitgaande mail:smtp.zeelandnet.nl

      En handmatig invoeren dat werkt altijd.

      Reageer


      • #4
        Nieuwste Update al opgehaald?

        Reageer


        • #5
          Hoe moet ik het dan handmatig invoeren? want ik weet wederom zeker dat het wachtwoord goed is maar zelfs met deze gegevens werkt het nog niet.

          Reageer


          • #6
            Mailinstellingen van ZeelandNet vind je hier .
            Selecteer apparaat/besturingssysteem.

            Reageer


            • #7
              dit stappen plan kan best werken maar ik kan bij mail de tab voorkeuren niet openen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door rd1osb
                Ik heb dezelfde hardware als jou.

                Instellingen zijn :

                Gebruikersnaam:[email protected]
                Wachtwoord: xxx
                Server voor inkomende mail:mail.zeelandnet.nl
                Server voor uitgaande mail:smtp.zeelandnet.nl

                En handmatig invoeren dat werkt altijd.

                Hoe moet ik het handmatig invoeren? want als ik de dingen die u zegt invoer komt er nog steeds geen resultaat.

                Reageer


                • #9
                  famvhoudt, als je de instructies precies opvolgt zie je onder andere dat de gebruikersnaam niet het e-mailadres is, maar alleen het gedeelte voor het "@" teken.

                  Reageer


                  • #10
                    Het probleem waardoor de instructies niet werken is doordat ik bij het tabje mail de voorkeuren niet kan openen, omdat deze grijs blijft. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

                    Reageer


                    • #11
                      Maak eens een nieuw account aan.
                      Lukt het misschien dan?

                      Reageer


                      • #12
                        Thunderbird wel werkend kunt krijgen.

                        Weet je trouwens zeker dat je OS X-versie 10.11.1 is? Want dan zou ik je sterk aanraden om 10.11.5 te installeren via de App Store. Er zijn onnoemelijk veel problemen opgelost sinds 10.11.1.

                        Reageer


                        • #13
                          Hoi Famvhoudt,

                          Is het nog gelukt met de laatste tip van GoeRoe ?

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X